LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

KTM 990 DUKE R 2026: Με 130 ίππους , WP αναρτήσεις και premium ηλεκτρονικό πακέτο

Διαβάστηκε από 5.495 αναγνώστες (27/11/2025)
Το ηλεκτρονικό πακέτο βασίζεται στο Bosch EMS με Ride-by-Wire, με παραμετροποιήσιμες ρυθμίσεις ισχύος Traction Control, 4 riding modes με ολοκληρωμένες επιλογές προσαρμογής και Launch Control.
5 Φωτογραφίες »

Το ηλεκτρονικό πακέτο βασίζεται στο Bosch EMS με Ride-by-Wire, με παραμετροποιήσιμες ρυθμίσεις ισχύος Traction Control, 4 riding modes με ολοκληρωμένες επιλογές προσαρμογής και Launch Control.

Ανανεωμένος κινητήρας με 130 ίππους και 103Nm ροπής.
Αναβαθμισμένες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP APEX .
Νέο πλαίσιο με τον κινητήρα σαν δομικό στοιχείο και φρένα Brembo .
TFT 8,8 ιντσών , Traction control , riding modes και Launch Control.

mototriti Team

Ανανεωμένος κινητήρας με 130 ίππους και 103Nm ροπής




Η νέα KTM 990 DUKE R 2026 ανεβάζει τα επίπεδα ισχύος στην κατηγορία των μεσαίων naked, αποδίδοντας 130 ίππους και 103 Nm ροπής από τον ανανεωμένο δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα των 947 κ.εκ.. Ο Euro5+ κινητήρας χρησιμοποιεί σύστημα Bosch EMS με Ride-by-Wire, βελτιστοποιημένη ψύξη με εναλλάκτη νερού/λαδιού και νέο ανοξείδωτο σιγαστήρα. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο κιβώτιο και τις χαμηλές εκπομπές CO₂ (110 g/km), η 990 R στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας για απόδοση και λειτουργική ποιότητα. Η μοτοσυκλέτα συνεχίζει να σχεδιάζεται, να αναπτύσσεται και να παράγεται στην Αυστρία, ενισχύοντας τον χαρακτήρα «Made in Europe» που συνοδεύει τη σειρά DUKE.
 

Αναβαθμισμένες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP APEX




Η KTM 990 DUKE R 2026 φέρνει κορυφαίες νέες ρυθμίσεις από τη WP APEX. Εμπρός τοποθετείται πιρούνι WP APEX 48 πλήρως ρυθμιζόμενο σε συμπίεση, επαναφορά και προφόρτιση (έως ±3 κλικ), ενώ πίσω το αμορτισέρ WP προσφέρει ανεξάρτητες ρυθμίσεις High Speed & Low Speed συμπίεσης, επαναφοράς και προφόρτισης. Με διαδρομές 143 mm μπροστά και 140 mm πίσω, η μοτοσυκλέτα στοχεύει σε κορυφαία σταθερότητα, ταχύτητα αλλαγής κλίσης και προοδευτική συμπεριφορά στο όριο. Η θέση οδήγησης έγινε πιο «R» από ποτέ, με ψηλότερη σέλα 840 mm και αγωνιστική γωνία κάστερ 65,9°, ενισχύοντας το άμεσο τιμόνι και την ακρίβεια εισόδου στη στροφή.
 

Νέο πλαίσιο με τον κινητήρα σαν δομικό στοιχείο και φρένα Brembo

Η νέα Chromium-Molybdenum-Steel κατασκευή χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο, μειώνοντας βάρος και αυξάνοντας την ακαμψία. Το βάρος χωρίς καύσιμο είναι 179 kg, ενώ πλήρως γεμάτη η μοτοσυκλέτα φτάνει στα 190 kg, διατηρώντας κορυφαία αναλογία κιλών/ίππο. Τα φρένα αποτελούνται από διπλούς δίσκους 320 mm με ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες Brembo Stylema εμπρός και δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Συμπληρωματικά, οι νέοι τροχοί 17 ιντσών από χυτό αλουμίνιο (3.5 μπροστά – 5.5 πίσω) και η αλυσίδα 520 X-Ring ολοκληρώνουν ένα σύνολο που στοχεύει στη μέγιστη απόκριση και σταθερότητα, είτε σε πίστα είτε σε απαιτητικούς δρόμους.


 

TFT 8,8 ιντσών , Traction control , riding modes και Launch Control

Η KTM 990 DUKE R 2026 εξοπλίζεται με την πιο εξελιγμένη γενιά ηλεκτρονικών που έχει παρουσιαστεί ποτέ σε μεσαία DUKE, ενσωματώνοντας πλήρως τη νέα TFT οθόνη 8,8 ιντσών. Η μεγάλη οθόνη υψηλής ευκρίνειας προσφέρει αναβαθμισμένο περιβάλλον χειρισμού, νέα γραφικά, αυξημένες πληροφορίες λειτουργίας και εξελιγμένο σύστημα μενού. Το ηλεκτρονικό πακέτο βασίζεται στο Bosch EMS με Ride-by-Wire, με παραμετροποιήσιμες ρυθμίσεις ισχύος Traction Control, 4 riding modes με ολοκληρωμένες επιλογές προσαρμογής και Launch Control. Σε συνδυασμό με τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP APEX, η DUKE R στοχεύει σε απόλυτη ακρίβεια σε πίστα και δρόμο. Με ρεζερβουάρ 14,8 λίτρων και απόσταση από το έδαφος 210 mm, η 990 R τοποθετείται ως ένα από τα πιο τεχνολογικά ώριμα και extreme performance naked της κατηγορίας.
 

YAMAHA
YAMAHA