Zeno Emara: Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με μόλις 1.200 ευρώ

Το Emara είναι ένα πλήρους μεγέθους ηλεκτρικό δίκυκλο που σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται για να προσφέρει μια προσβάσιμη λύση καθημερινής μετακίνησης.
3 Φωτογραφίες »

Το Emara είναι ένα πλήρους μεγέθους ηλεκτρικό δίκυκλο που σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται για να προσφέρει μια προσβάσιμη λύση καθημερινής μετακίνησης.

Πρωτοβουλία μιας νέας εταιρείας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης
Με τελική ταχύτητα 88 χλμ/ώρα και αυτονομία 60 χλμ.
Με μπαταρία 1.200 ευρώ , χωρίς μπαταρία 679 ευρώ
Εστίαση στην τοπική αγορά της Ινδίας προς το παρόν

Πρωτοβουλία μιας νέας εταιρείας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης

Μια νέα προσέγγιση στον κόσμο των ηλεκτρικών δίκυκλων παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ινδία. Το Emara είναι ένα πλήρους μεγέθους ηλεκτρικό δίκυκλο που σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται για να προσφέρει μια προσβάσιμη λύση καθημερινής μετακίνησης. Πίσω από το εγχείρημα βρίσκεται η Zeno, μια νέα εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της ηλεκτροκίνησης, με στόχο την απλοποίηση και τη μείωση του κόστους ιδιοκτησίας.
 

Με τελική ταχύτητα 88 χλμ/ώρα και αυτονομία 60 χλμ.

Το Zeno Emara διαθέτει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 8kW (10,8 ίπποι), με τελική ταχύτητα 88 χιλιομέτρων την ώρα και αυτονομία που φτάνει τα 60 χιλιόμετρα. Η σχεδίασή του είναι λιτή και λειτουργική, προσαρμοσμένη σε καθημερινές αστικές διαδρομές. Η εργονομία είναι μελετημένη ώστε να προσφέρει άνετη θέση οδήγησης, ενώ η κατασκευή του επικεντρώνεται στην απλότητα και στην ευκολία συντήρησης.
 

Με μπαταρία 1.200 ευρώ , χωρίς μπαταρία 679 ευρώ

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Emara είναι η τιμή του. Η βασική έκδοση με μπαταρία κοστίζει περίπου 1.200 ευρώ, ενώ διατίθεται και έκδοση χωρίς μπαταρία, με κόστος περίπου 679 ευρώ. Στην περίπτωση αυτή, προβλέπεται η χρήση προκαθορισμένων πακέτων ενέργειας με χρέωση ανάλογη της κατανάλωσης. Το μοντέλο αυτό στοχεύει στη μείωση του κόστους ιδιοκτησίας και στη μεγαλύτερη ευελιξία για τον χρήστη.
 

Εστίαση στην τοπική αγορά της Ινδίας προς το παρόν

Το Emara κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ινδία, μια χώρα με έντονη δραστηριότητα στον τομέα των ηλεκτρικών δικύκλων. Η επιλογή αυτή επιτρέπει τον περιορισμό του κόστους και την άμεση προσαρμογή στις ανάγκες της τοπικής αγοράς. Προς το παρόν, το μοντέλο διατίθεται αποκλειστικά στην ινδική αγορά, χωρίς να έχουν γίνει γνωστά σχέδια για διάθεση σε άλλες χώρες αλλά καθόλου απίθανο να το δούμε και σύντομα στην Ευρώπη. Ωστόσο, η φιλοσοφία πίσω από το Emara δημιουργεί ενδιαφέρον γύρω από το πώς μπορούν τα ηλεκτρικά δίτροχα να γίνουν πιο προσιτά και καθημερινά.
 

GORGOLIS
TRENT