Υδρόψυκτα Α2 Scrambler με 19 ιντσών τροχό εμπρός

Υδρόψυκτα Α2 Scrambler με 19 ιντσών τροχό εμπρός

Με 19 ίντσες τροχούς και μικτής χρήσης ελαστικά
Το πιο προσιτό είναι το Voge AC 525X
Voge, Honda και Royal Enfield εξαντλούν τα όρια του διπλώματος Α2
Τελικά επιλέγεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο

Με 19 ίντσες τροχούς και μικτής χρήσης ελαστικά

Οι scrambler εμφανίστηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 1920 και έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλείς μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν αναβάτες στη Βρετανία άρχισαν να τροποποιούν μοτοσυκλέτες δρόμου ώστε να συμμετέχουν σε ανεπίσημους αγώνες off-road, γνωστούς ως “scrambles”. Οι αγώνες αυτοί απαιτούσαν μοτοσυκλέτες ελαφριές, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και δυνατότητα να κινηθούν σε λασπωμένα, κακοτράχαλα τερέν. Με το πέρασμα των δεκαετιών, οι scrambler επηρέασαν τόσο την εμφάνιση όσο και την τεχνολογία των μοτοσυκλετών διπλής χρήσης, ενώ σήμερα, η σύγχρονη εκδοχή τους συνδυάζει ρετρό αισθητική με πρακτικότητα για καθημερινή χρήση. Εμείς για αυτό το άρθρο επιλέξαμε τα πιο προσιτά υδρόψυκτα A2 scrambler που διαθέτουν 19άρη μπροστινό τροχό, χαρακτηριστικό το οποίο κρατά ισορροπία ανάμεσα στην άνεση στο δρόμο και δίνει τη δυνατότητα για να πραγματοποιήσεις ήπιες χωμάτινες διαδρομές.

Μάρκα Τιμή Ισχύς Hp / Στροφές Ροπή Nm / Στροφές Διάσταση τροχών εμπρός
VOGE AC 525X 5945 47,6 44,5 19
TRIUMPH SCRAMBLER 400 X 6390 40 37,5 19
HONDA CL 500 6750 47,6 43,4 19
ROYAL ENFIELD BEAR 650 7500 46 56,5 19
 

Το πιο προσιτό είναι το Voge AC 525X

Η πιο προσιτή μοτοσυκλέτα στη λίστα μας είναι το Voge AC 525Χ, στα 5.945 ευρώ, έπειτα ακολουθεί το Triumph Scrambler 400 X με τιμή 6.390 ευρώ, το Honda CL 500 στα 6.750 ευρώ και τέλος το ανανεωμένο Royal Enfield Bear 650 με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 7.500 ευρώ. Ο μπροστινός τροχός των 19 ιντσών αποτελεί σημαντικό στοιχείο, όπως προαναφέραμε, στον χαρακτήρα αυτών των μοτοσυκλετών, καθώς προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα σε κακοτράχαλα ή χωμάτινα κομμάτια, καλύτερη κύλιση πάνω από λακκούβες και ανωμαλίες, αλλά και πιο “γλυκές” αντιδράσεις σε ταχύτητες εκτός ασφάλτου σε σχέση με τους μικρότερους τροχούς 17 ή 18 ιντσών. Ταυτόχρονα, τα ελαστικά διπλής χρήσης που φορούν, με το χαρακτηριστικό μικτό πέλμα, τους επιτρέπουν να πατούν με σιγουριά σε off-road συνθήκες, χωρίς όμως να θυσιάζουν την πρόσφυση και την ασφάλεια στο δρόμο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Voge, Honda και Royal Enfield εξαντλούν τα όρια του διπλώματος Α2

To Voge εφοδιάζεται με έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 494 κ.εκ., που αποδίδει 47,6 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 44 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Διαθέτει επίσης TFT οθόνη, μέσω της οποίας ο αναβάτης λαμβάνει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες και το ρεζερβουάρ του έχει χωρητικότητα 19 λίτρων. Το Honda CL 500 είναι επίσης εφοδιασμένο με δικύλινδρο κινητήρα, αποδίδει 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 43,4 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ., ενώ στο σύστημα πέδησης φέρει δικάναλο ABS, LCD πίνακα οργάνων και full LED φωτισμό. Το εμπνευσμένο από τον αγώνα Big Bear Run και την νίκη του Eddie “Fast Eddie” Mulder, μοντέλο της Royal Enfield Bear 650 φέρει τον ίδιο παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα 648 κ.εκ. που έχουν και οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της εταιρείας στα 650 κ.εκ. Αποδίδει 46 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και ροπή 56,5  Nm στις 5.150 σ.α.λ., ενώ το σύστημα της εξάτμισης έχει προσαρμοστεί σε διάταξη 2-σε-1 για να είναι ελαφρύτερο και κατ επέκταση για να μπορείς να τοποθετήσεις σαμάρια στα πλάγια χωρίς τον κίνδυνο να καούν. Τέλος, το Triumph Scrambler 400X είναι το μοναδικό μονοκύλινδρο της λίστας, τα άλογα που αποδίδει είναι 40 στις 8.000 σ.α.λ. και 37,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. – διαθέτει επίσης Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθώς και ABS με την ίδια λειτουργία. Για να δεις αναλυτικά τον εξοπλισμό των μοντέλων, κάνε κλικ στο εκάστοτε μοντέλο στο πινακάκι.
 

Τελικά επιλέγεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο

Η επιλογή γίνεται με γνώμονα την αισθητική, καθώς οι μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας απευθύνονται κυρίως σε αναβάτες που θέλουν να εκφράσουν το προσωπικό τους στυλ μέσα από τη μοτοσυκλέτα τους. Είτε κάποιος προτιμά την διακριτική, μοντέρνα – ρετρό προσέγγιση της Honda, την αυθεντική vintage αύρα της Royal Enfield ή τα πιο νέο-ρετρό Triumph και Voge, η εμφάνιση παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Για πολλούς οδηγούς, η σύνδεση με το design και την αίσθηση που τους αποπνέει η μοτοσυκλέτα είναι πιο σημαντική από τις απόλυτες επιδόσεις ή ακόμα και από τον εξοπλισμό. Τα scrambler άλλωστε ήταν πάντα κάτι παραπάνω από απλό μέσο μετακίνησης: Είναι μέσο έκφρασης, σύμβολο ανεμελιάς και εργαλείο για μικρές ή μεγάλες αποδράσεις, με μια διαχρονική αισθητική που μεταφέρει το πνεύμα της περιπέτειας από τις πίστες λάσπης του Ά60 στις σύγχρονες αστικές διαδρομές.
 

PROION
BEST BUY