To νέο Yamaha Tricity 300

To νέο Yamaha Tricity 300

To νέο Yamaha Tricity 300

To νέο Yamaha Tricity 300

To νέο Yamaha Tricity 300

To νέο Yamaha Tricity 300

To νέο Yamaha Tricity 300

To νέο Yamaha Tricity 300

To νέο Yamaha Tricity 300

To νέο Yamaha Tricity 300

Yamaha Tricity 300 2020 - Η αναλυτική παρουσίαση

Όλα τα στοιχεία για το νέο Yamaha Tricity 300 είναι πλέον διαθέσιμα. Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Μετά την «avant-premiere» του Yamaha Tricity 300 πριν περίπου δύο εβδομάδες, η Yamaha προχώρησε και στην αναλυτική παρουσίαση του μοντέλου, με όλα τα στοιχεία του στην διάθεσή μας. Πρόκειται για το νέο μοντέλο της κατηγορίας οχημάτων LMW της Yamaha, ουσιαστικά ένα τρίτροχο scooter, που μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους διπλώματος B-αυτοκινήτου (αν έχει εκδοθεί μέχρι τις 18 Ιανουαρίου του 2013).

Το σύστημα διδύμου τροχού εμπρός χαρακτηρίζεται από μετατρόχιο 470 χιλιοστών και αποτελείται από «παραλληλόγραμο μοχλικό» με διπλό πιρούνι. Το σύστημα προσφέρει γωνίες στροφής των τροχών μέχρι 72 μοίρες, για αυξημένη ευελιξία. Η διαδρομή της εμπρός ανάρτησης ανέρχεται στα 130 χιλιοστά. Οι τροχοί του Tricity 300 είναι διαμέτρου 14 ιντσών και εξοπλίζονται με ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά της Bridgestone.

Το εμπρός σύστημα ανάρτησης μπορεί να κλειδώσει στην όρθια θέση όταν το scooter βρίσκεται σε στάση, ενώ ξεκλειδώνει αυτόματα όταν το μοντέλο αρχίσει να κινείται. Παράλληλα, το σύστημα δεν επεμβαίνει στην ανάρτηση του μοντέλου και, κατά συνέπεια, διευκολύνει τους χειροκίνητους ελιγμούς του Tricity κατά την στάθμευση.

Ο κινητήρας του Tricity 300 προέρχεται από το XMAX 300 και είναι η Blue Core μονάδα των 300 κ.εκ. με μικρές αλλαγές. Συγκεκριμένα, το σχήμα του θαλάμου καύση και της θυρίδας εισαγωγής, αλλά και η χαρτογράφηση του ψεκασμού έχουν αλλάξει. Ο κινητήρας φέρει επίσης, σύστημα traction control. Η Yamaha δεν ανακοίνωσε, ωστόσο, τιμ,ές ισχύος και ροπής για το Tricity 300. 

Στα φρένα, συναντάμε δίσκους των 267 χιλιοστών σε όλους τους τροχούς, με υδραυλικό σύστημα που φέρει φυσικά ABS αλλά και σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Πιο συγκεκριμένα, το πίσω φρένο ενεργοποιεί και τους δίσκους των εμπρός τροχών ισοσταθμίζοντας μια τυχόν απότομη και μεγάλη εφαρμογή δύναμης στο πίσω φρένο.

Κάτω από την σέλα του Tricity 300, ο αναβάτης μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη full face ή ένα κράνος και έναν χαρτοφύλακα A4 μαζί. Ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του παροχή ρεύματος DC, ενώ με το σύστημα Smart Key, η εκκίνηση του Tricity και οι βασικές λειτουργίες του (άνοιγμα σέλας και τάπας ρεζερβουάρ και κλείδωμα-ξεκλείδωμα τιμονιού) μπορούν να γίνουν από απόσταση.

Αναμένονται περισσότερες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα και την τιμή του μοντέλου.