Ο CP2 της Yamaha δε χρειάζεται πλέον συστάσεις. Όντας ένας από τους πιο επιτυχημένους κινητήρες της εταιρείας των τριών διαπασών, καταφέρνει να συνδυάσει την Cross Plane τεχνολογία (εξού και το όνομα) και την ασύμμετρη αλληλουχία ανάφλεξης στους δύο κυλίνδρους. Σχεδόν 10 χρόνια μετά την παρουσίασή του (από το 2014 για την ακρίβεια) έχει αποδείξει την αξιοπιστία του, δημιουργώντας φανατικό κοινό που πίνει νερό στο όνομά του.
Η απόδοσή του παραμένει στους σχεδόν 73 ίππους από τα 689 κ. εκ. καθώς η ροπή φτάνει τα 67 Nmστις 7.750 σ.α.λ., ενώ παράλληλα υπάρχει και η περιορισμένης απόδοσης έκδοση για Α2 κατηγορίας δίπλωμα. Βέβαια, τα νούμερα ωχριούν μπροστά σε αυτό που νιώθεις στο γύρισμα του δεξιού καρπού, με τη δύναμη να έρχεται από αρκετά χαμηλά και τόσο ομαλά που δε σε τρομάζει, αλλά αντιθέτως σε κάνει να θέλεις να “παίξεις” με ασφάλεια και να νομίζεις πως οδηγείς μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Αύξησε την ισχύ του Yamaha Tracer 7 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα λάμπουν δια της απουσίας τους από την Tracer 7. Η πολύ καλή γραμμικότητα που παρουσιάζει ο CP2 δεν έχει ανάγκη από διαφορετικούς χάρτες απόδοσης ή traction control για να το “δαμάσουν”, ενώ σίγουρα είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που η τιμή της παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Τώρα σε ότι αφορά την κατανάλωση, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας σε μεικτό κύκλο “καίει” κοντά στα 5 λ. ανά 100 χιλιόμετρα, ωστόσο σε επαρχιακό οδικό δίκτυο σίγουρα θα υπάρχουν και τιμές περίπου στα 4 λ.