Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει ενισχυθεί ελαφρώς στην περιοχή της ουράς και πιο συγκεκριμένα στα σημεία όπου τοποθετούνται οι πλαϊνές βαλίτσες, αλλά και στην προέκταση που υποστηρίζει το τελικό της εξάτμισης.
Ως επί τω πλείστον, ίδια παραμένει και η «ραχοκοκαλιά» του Ténéré για το 2025 με κάποιες στοχευμένες και ουσιαστικές αλλαγές, οι οποίες δεν διακρίνονται με το μάτι. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει ενισχυθεί ελαφρώς στην περιοχή της ουράς και πιο συγκεκριμένα στα σημεία όπου τοποθετούνται οι πλαϊνές βαλίτσες, αλλά και στην προέκταση που υποστηρίζει το τελικό της εξάτμισης. Αναβαθμίσεις έχουν δεχθεί και οι αναρτήσεις, με το ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Kayaba να είναι πλέον πλήρως ρυθμιζόμενο (+προφόρτιση), το μοχλικό να έχει ραφιναριστεί και το πίσω αμορτισέρ να έχει πλέον απομακρυσμένη στρόφιγγα για την ρύθμιση της προφόρτισης. Οι διαδρομές τους παραμένουν στα 210 και 200χλστ αντίστοιχα στην βασική έκδοση, με την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος να βρίσκεται στα «άνετα» 240χλστ (να αναφέρουμε εδώ ότι υπάρχει και έκδοση low με διαδρομές στα 190 & 180χλστ). Το σύστημα πέδησης έρχεται αυτούσιο από το προηγούμενο μοντέλο, με δύο δίσκους 282χλστ εμπρός με δαγκάνες 2 εμβόλων και έναν δίσκο 245χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το σύστημα είναι εποπτευόμενο από δικάναλη μονάδα ABS, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω, εξακολουθούν να έχουν σαμπρέλα. Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 90/90 εμπρός και 150/70 και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Scorpion Rally STR. Μετά από όλες αυτές τις αλλαγές λοιπόν το βάρος της μοτοσυκλέτας πλήρης υγρών έχει ανέβει από τα 205 στα 208 κιλά, μία μικρή αύξηση που ενώ μπορεί να μην «κάθεται» ωραία στο μάτι, δεν γίνεται αισθητή χάρη στην καλύτερη κατανομή βάρους που έχει έρθει ως αποτέλεσμα της μετακίνησης του ρεζερβουάρ.
Αναβαθμίσεις έχουν δεχθεί και οι αναρτήσεις, με το ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Kayaba να είναι πλέον πλήρως ρυθμιζόμενο (+προφόρτιση), το μοχλικό να έχει ραφιναριστεί και το πίσω αμορτισέρ να έχει πλέον απομακρυσμένη στρόφιγγα για την ρύθμιση της προφόρτισης.