Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει ενισχυθεί ελαφρώς στην περιοχή της ουράς και πιο συγκεκριμένα στα σημεία όπου τοποθετούνται οι πλαϊνές βαλίτσες, αλλά και στην προέκταση που υποστηρίζει το τελικό της εξάτμισης.
Αναβαθμίσεις έχουν δεχθεί και οι αναρτήσεις, με το ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Kayaba να είναι πλέον πλήρως ρυθμιζόμενο (+προφόρτιση), το μοχλικό να έχει ραφιναριστεί και το πίσω αμορτισέρ να έχει πλέον απομακρυσμένη στρόφιγγα για την ρύθμιση της προφόρτισης.
). Το σύστημα πέδησης έρχεται αυτούσιο από το προηγούμενο μοντέλο, με δύο δίσκους 282χλστ εμπρός με δαγκάνες 2 εμβόλων και έναν δίσκο 245χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου.