LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Το Yamaha Jupiter 135LC 2022

Το Yamaha Jupiter 135LC 2022

Yamaha Jupiter 135LC: Αυτό είναι το «Crypton X» του 2022!

Διαβάστηκε από 36.166 αναγνώστες (14/3/2022)

Την λατρεία του ελληνικού κοινού, για το Yamaha Crypton X, δεν χρειάζεται ούτε καν να την αναφέρουμε. Τον… κλαυθμό και οδυρμό που ακολούθησε η διακοπή της διάθεσης του στην αγορά, επίσης.

mototriti Team

Κι όμως, όπως ξέρουν όλοι όσοι παρακολουθούν τις διεθνείς αγορές δικύκλου, μοντέλα όπως το Crypton X δεν σταμάτησαν να κατασκευάζονται, απλά απευθύνονται πλέον σε άλλες αγορές. Κάτι τέτοιο, είναι και το Yamaha Jupiter 135 που μπορείτε να δείτε εδώ, το οποίο, αν προσέξετε, έχει πολλές ομοιότητες με το Crypton X που γνωρίσαμε εδώ…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Φρεσκαρισμένο για το 2022, με 12 άλογα

Η Yamaha ανακοίνωσε το νέο για το 2022, Jupiter 135 για την αγορά της Μαλαισίας. Σε σχέση με τον προκάτοχο, το νέο μοντέλο είναι ακόμα πιο επιθετικά σχεδιασμένο, ενώ έχει εμπρός φωτιστικό σώμα LED. Ο κινητήρας έχει κυβισμό 135 κ.εκ. και είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει 12 ίππους, ενώ παράλληλα συμμορφώνεται με τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων. Δυστυχώς δεν διευκρινίζεται επακριβώς, αν οι προδιαγραφές αυτές είναι καν κοντά στις Euro 5 που έχουμε εμείς…
 

Δισκόφρενο εμπρός-πίσω και monoshock

Οι αναβαθμίσεις για το Jupiter 135 δεν σταματούν στην εμφάνιση και το μοτέρ, αλλά φτάνουν και στα περιφερειακά: Το μοντέλο πλέον διαθέτει δισκόφρενο εμπρός και πίσω. Η εμπρός ανάρτηση τηλεσκοπικού πιρουνιού, συνδυάζεται με το χαρακτηριστικό Monoshock αμορτισέρ στο πίσω μέρος, που και το Crypton X έφερε καθ όλη την διάρκεια της θητείας του στην αγορά μας. Ακόμα, τα όργανα του αποτελούνται από μια πλήρως ψηφιακή LCD οθόνη, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ακόμη θύρα USB και ντουλαπάκι στην ποδιά. Το ρεζερβουάρ φτάνει τα 4,6 λίτρα, ενώ το βάρος του μοντέλου αγγίζει μόλις τα 109 κιλά.
 

Καθόλου άσχημο, αλλά μάλλον δεν θα έρθει εδώ

Το μοντέλο, όπως ίσως καταλάβατε, είναι ένα «φρεσκαρισμένο» Crypton X, που κυκλοφορεί σε αγορές στις οποίες θεωρείται… μοτοσυκλέτα! Θα μπορούσε να έρθει και στην Ελλάδα; Δύσκολο, θα λέγαμε εμείς, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε να σημειώσει μεγάλη επιτυχία. Μπορεί τα 135 κυβικά του να το βγάζουν αναγκαστικά εκτός βεληνεκούς διπλώματος A1, έχει όμως αποδειχθεί ότι τα δυνατά παπιά με στοιχεία μοτοσυκλέτας, είναι επιθυμητά από πολλούς αναβάτες. Και το αυθεντικό Crypton X, ήταν σημαντικό μοντέλο της κατηγορίας…
 

MICHELIN
AUTOAGORA