Voge DS525X: Ελαφρύτερο κατά 4,5 κιλά με αναβαθμισμένο κινητήρα και αναρτήσεις Kayaba

Η Voge, έχοντας να ανταποκριθεί στο όριο ισχύος της κατηγορίας Α2, προχώρησε σε ουσιαστικές αλλαγές στον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα.
Νέος κινητήρας 494 κ.εκ. με 48 άλογα για την Α2 κατηγορία.
4,5 κιλά ελαφρύτερο πλαίσιο με αναρτήσεις Kayaba και φρένα Nissin.
Διατηρεί άνετα ταχύτητες 120-140 χλμ/ώρα με τελική τα 170χλμ/ώρα.
Επανασχεδιασμένη θέση οδήγησης και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
mototriti Team
Νέος κινητήρας 494 κ.εκ. με 48 άλογα για την Α2 κατηγορία.
Η Voge, έχοντας να ανταποκριθεί στο όριο ισχύος της κατηγορίας Α2, προχώρησε σε ουσιαστικές αλλαγές στον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα. Με νέο στρόφαλο μεγαλύτερης διαμέτρου, ανασχεδιασμένη διαδρομή εμβόλων και χωρητικότητα αυξημένη κατά 23 κ.εκ., το DS525X φτάνει πλέον τα 494 κ.εκ.. Η ισχύς παραμένει στους 48 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., όμως η ροπή ενισχύθηκε, φτάνοντας τα 5,15 kg-m στις 7.000 σ.α.λ., χάρη σε νέους εκκεντροφόρους και διαφορετική ανύψωση βαλβίδων. Οι βελτιώσεις αυτές δίνουν πιο γεμάτη απόδοση στη χαμηλο-μεσαία περιοχή, όπου ένα adventure μοντέλο καλείται να αποδίδει καλύτερα. Αλλαγές έχουν γίνει και στον ηλεκτρονικό ψεκασμό, στο φιλτροκούτι και στο σύστημα εξαγωγής, ενώ η παρουσία δύο διαφορετικών χαρτογραφήσεων (Eco και Sport) επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόζει τον χαρακτήρα του κινητήρα ανάλογα με τη χρήση. Σημαντική προσθήκη αποτελεί το traction control, που ενισχύει την ασφάλεια ειδικά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, ενώ ο υποβοηθούμενος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης βελτιώνει τον χειρισμό σε απότομα κατεβάσματα και μειώνει την κόπωση στη μανέτα. Η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται κοντά στα 4,4 λίτρα/100 χλμ., με αυτονομία που αγγίζει τα 380 χιλιόμετρα χάρη στο ρεζερβουάρ των 17 λίτρων. Στις μετρήσεις επιδόσεων, το DS525X χρειάζεται 6,2 δευτερόλεπτα για το 0–100 χλμ./ώρα και 7,2 δευτερόλεπτα για την προσπέραση 60–120 χλμ./ώρα, δείχνοντας ότι οι 48 ίπποι αρκούν για κάθε σενάριο χρήσης.
4,5 κιλά ελαφρύτερο πλαίσιο με αναρτήσεις Kayaba και φρένα Nissin.
Το νέο ατσάλινο πλαίσιο QST 500 είναι 4,5 κιλά ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο, προσφέροντας σαφώς βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Σε συνδυασμό με το νέο αφαιρούμενο υποπλαίσιο, διευκολύνεται και η συντήρηση ή πιθανή αντικατάσταση σε απαιτητικές συνθήκες χρήσης. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Kayaba, με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενα. Το επανασχεδιασμένο μοχλικό με τεχνολογία CAE βελτιώνει την πληροφόρηση στον αναβάτη, ενισχύοντας τον έλεγχο τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. Τα φρένα φέρουν την υπογραφή της Nissin, με δύο δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα 298 χιλιοστών μπροστά και έναν δίσκο 240 χιλιοστών πίσω. Το δικάναλο ABS της Bosch μπορεί να απενεργοποιηθεί για χρήση σε εκτός δρόμου επιφάνειες, ενισχύοντας τον adventure χαρακτήρα. Οι ακτινωτοί τροχοί διαμέτρου 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω συνδυάζονται με ελαστικά Metzeler Tourance διπλής χρήσης (110/80-19 και 150/70-17), δίνοντας στο DS525X την ικανότητα να κινηθεί με άνεση σε κάθε είδους έδαφος. Στις μετρήσεις φρεναρίσματος, η μοτοσυκλέτα ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 43,8 μέτρα, δείχνοντας ότι το σύνολο Nissin–Bosch προσφέρει ισχυρή και αξιόπιστη επιβράδυνση.
Διατηρεί άνετα ταχύτητες 120-140 χλμ/ώρα με τελική τα 170χλμ/ώρα.
Το DS525X έρχεται να καλύψει τη θέση του μεσαίου adventure, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της κατηγορίας Α2. Με την αναβαθμισμένη ροπή και τον πιο φιλικό συμπλέκτη, αποδεικνύεται εξαιρετικά πρακτικό τόσο στην πόλη όσο και σε μικτές διαδρομές. Η λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές στροφές είναι γλυκιά και προοδευτική, ιδανική για καθημερινή χρήση, ενώ στις μεσαίες αποδίδει γεμάτα, αποφεύγοντας την ανάγκη για υψηλά στροφάρισμα. Σε ταξίδια, το DS525X μπορεί να διατηρεί άνετα ταχύτητες 120–140 χλμ./ώρα, ενώ η τελική του ξεπερνά τα 170 χλμ./ώρα, με σταθερότητα που δεν διαταράσσεται ακόμη και κοντά στο όριο. Στις στροφές παραμένει ουδέτερο και ελεγχόμενο, με τις αναρτήσεις να προσφέρουν πληροφόρηση χωρίς να χάνεται η πρακτικότητα. Εκτός δρόμου, οι αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής, οι ακτινωτοί τροχοί και το απενεργοποιούμενο ABS επιτρέπουν διέλευση από χωμάτινα περάσματα με ασφάλεια, τηρουμένων των αναλογιών ενός μεσαίου adventure.
Επανασχεδιασμένη θέση οδήγησης και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
Η θέση οδήγησης έχει επανασχεδιαστεί, με το εργονομικό τρίγωνο τιμονιού–σέλας–μαρσπιέ να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και καλύτερο έλεγχο στο χώμα. Ο αναβάτης κάθεται «μέσα» στη μοτοσυκλέτα, με φυσική στάση χεριών και ποδιών, ενώ η νέα σέλα δύο επιπέδων με ύψος 815 χιλιοστά προσφέρει επαρκές αφρώδες τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη, ο οποίος κάθεται σε πιο ψηλή θέση με πιο άνετες γωνίες στα πόδια.
Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις χωρίς εργαλεία, οι χούφτες τιμονιού προσθέτουν προστασία, ενώ το ρεζερβουάρ με τις μεγάλες εσοχές βελτιώνει την κάλυψη από τον αέρα. Η ανοξείδωτη σχάρα με ενσωματωμένες λαβές συνεπιβάτη είναι έτοιμη για φόρτωση αποσκευών, ενώ το κεντρικό σταντ και οι ρυθμιζόμενες μανέτες ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το σύγχρονο έγχρωμο πίνακα οργάνων LED διαθέτει ένδειξη TPMS για την πίεση ελαστικών, αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας και συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, προσφέροντας ακόμη και πλοήγηση turn-by-turn. Υπάρχουν δύο παροχές ρεύματος (12V και USB) για φόρτιση συσκευών, καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες ενός ταξιδιού. Με όλα αυτά, το Voge DS525X δεν περιορίζεται μόνο σε μια αναβάθμιση κυβισμού, αλλά παρουσιάζει ένα σύνολο που βελτιώθηκε σε κάθε τομέα, από τον κινητήρα και το πλαίσιο, μέχρι την άνεση και την τεχνολογία. Ένα πραγματικό all-rounder που απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν adventure χαρακτήρα χωρίς συμβιβασμούς στην καθημερινή πρακτικότητα στην τιμή των 6.245 ευρώ