LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025: Νέο Triumph Trident 800 νέος τρικύλινδρος 798cc και βρετανικό στυλ

Διαβάστηκε από 4.196 αναγνώστες (04/11/2025)
Την είδαμε στην EICMA του Μιλάνου, όπου η Triumph παρουσίασε τη νέα Trident 800 2026, ένα μοντέλο που έρχεται να συμπληρώσει τη μεσαία γκάμα των naked με έναν εντελώς νέο τρικύλινδρο κινητήρα.

Την είδαμε στην EICMA του Μιλάνου, όπου η Triumph παρουσίασε τη νέα Trident 800 2026, ένα μοντέλο που έρχεται να συμπληρώσει τη μεσαία γκάμα των naked με έναν εντελώς νέο τρικύλινδρο κινητήρα.

Νέος κινητήρας 798 κ.εκ. με 113 ίππους και χαρακτηριστικό ήχο Triumph.
Ανεστραμμένο πιρούνι Showa και βάρος 198 κιλών.
Cornering ABS, Traction Control και τρία Riding Modes.
Σχεδίαση με προσοχή στη λεπτομέρεια και Akrapovic προαιρετικά.

mototriti Team

Νέος κινητήρας 798 κ.εκ. με 113 ίππους και χαρακτηριστικό ήχο Triumph


Την είδαμε στην EICMA του Μιλάνου, όπου η Triumph παρουσίασε τη νέα Trident 800 2026, ένα μοντέλο που έρχεται να συμπληρώσει τη μεσαία γκάμα των naked με έναν εντελώς νέο τρικύλινδρο κινητήρα. Στην καρδιά της βρίσκεται ο 798 κ.εκ. Desmodromic τρικύλινδρος κινητήρας, που αποδίδει 113 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 82,6 Nm ροπής στις 8.500 σ.α.λ..
Ο κινητήρας διαθέτει στρόφαλο τύπου twist-forged, έμβολα υψηλής συμπίεσης και τριπλά σώματα πεταλούδας, εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση στο γκάζι και γεμάτη ροπή σε όλο το φάσμα στροφών. Οι μηχανικοί της Triumph τον έχουν ρυθμίσει να ανεβάζει έως 11.500 σ.α.λ., διατηρώντας τον χαρακτηριστικό, «μελωδικό» ήχο του τρικύλινδρου που αποτελεί σήμα κατατεθέν της βρετανικής εταιρείας.
Το νέο σύνολο υπόσχεται επιδόσεις που πλησιάζουν την Street Triple, αλλά με πιο πολιτισμένο χαρακτήρα, προσαρμοσμένο στην καθημερινή χρήση.
 

Ανεστραμμένο πιρούνι Showa και βάρος 198 κιλών

Η Trident 800 βασίζεται σε εντελώς νέο, ελαφρύ πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ευελιξία και ακαμψία. Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41 mm και το ρυθμιζόμενο monoshock πίσω με ρυθμίσεις προφόρτισης και επαναφοράς εξασφαλίζουν άψογη απόκριση στο δρόμο και προσαρμοστικότητα σε διαφορετικές συνθήκες.
Τα φρένα αποτελούνται από διπλούς δίσκους 310 χιλιοστών με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, προσφέροντας γραμμική και δυνατή πέδηση.
Το γεμάτο βάρος των 198 κιλών, σε συνδυασμό με το ύψος σέλας των 810 χιλιοστών και τη στενή σιλουέτα, κάνουν τη Trident 800 φιλική και προσιτή ακόμη και σε αναβάτες μικρότερου αναστήματος.
Τα ελαστικά Michelin ολοκληρώνουν ένα σύνολο που δείχνει προσανατολισμένο στην καθημερινή ευκολία και τη σπορ συμπεριφορά, διατηρώντας τον premium χαρακτήρα που χαρακτηρίζει τη Triumph.
 

Cornering ABS, Traction Control και τρία Riding Modes

Η νέα Trident 800 2026 διαθέτει πλήρη ηλεκτρονικό εξοπλισμό, τοποθετώντας την στην κορυφή της μεσαίας κατηγορίας. Ενσωματώνει Cornering ABS και Traction Control ευαίσθητο στην κλίση, διαχειριζόμενα από προηγμένη μονάδα IMU.
Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρία Riding ModesRoad, Sport και Rain – που μεταβάλλουν την απόκριση του κινητήρα και το επίπεδο υποβοήθησης.
Το Triumph Shift Assist επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, ενώ Cruise Control και Bluetooth συνδεσιμότητα περιλαμβάνονται στάνταρ, με διαχείριση μέσω του My Triumph System και TFT οθόνη 3,5 ιντσών.
Ο φωτισμός είναι πλήρως LED, με στρογγυλό DRL προβολέα, αυτόματους φλας και μοντέρνα αισθητική, που συνδυάζει ρετρό στοιχεία με τεχνολογική αρτιότητα.
 

Σχεδίαση με προσοχή στη λεπτομέρεια και Akrapovic προαιρετικά

Η Triumph Trident 800 διατηρεί τον compact και μυώδη σχεδιασμό της Trident 660, αλλά με πιο αιχμηρές γραμμές, πολυτελή φινιρίσματα και λεπτομέρειες που τονίζουν τη βρετανική σχολή σχεδίασης.
Το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων συνδέεται αρμονικά με τη σέλα και το ουραίο τμήμα, ενώ η κοντή, ανοδική εξάτμιση αναδεικνύει τη minimal αισθητική του πίσω μέρους.
Η Trident 800 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: Ash Grey με κόκκινες λεπτομέρειες, Carnival Red με γκρι γραφικά και Jet Black με χρυσές ζάντες, αποπνέοντας sport αλλά εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.
Η Triumph θα προσφέρει προαιρετικά εξάτμιση τιτανίου Akrapovic, καθώς και πακέτα αξεσουάρ για commuting ή sport χρήση.
Όπως διαπιστώσαμε στην EICMA, η νέα Trident 800 2026 γεφυρώνει ιδανικά το χάσμα μεταξύ Trident 660 και Street Triple RS, προσφέροντας πιο δυνατή απόδοση, πλουσιότερη τεχνολογία και τον κλασικό, αυθεντικό ήχο του βρετανικού τρικύλινδρου.