Οι 80 ίπποι φτάνουν και περισσεύουν όταν έχεις μια τόσο γεμάτη απόδοση από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη.

Προσφέρει την αίσθηση μιας πραγματικής σπορ μοτοσυκλέτας που μπορεί να χαρίσει χαμόγελα και σε δρόμο με στροφές.

Οδηγώντας

O βαρύς και δυνατός τρικύλινδρος ήχος από το χαμηλά τοποθετημένο τελικό της εξάτμισης, είναι το πρώτο που σε εντυπωσιάζει όταν θέσεις σε λειτουργία τον κινητήρα, κάνοντάς σε να απορείς για τον κυβισμό του Trident που δείχνει έτοιμο να σε κερδίσει από νωρίς. Το κούμπωμα της 1ης ταχύτητας γίνεται εύκολα χάρη στο θετικό κιβώτιο και ο κινητήρας δείχνει άμεσα τα καλά του στοιχεία, αφού η γεμάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών πραγματικά εντυπωσιάζει. Αν και η ρύθμιση του ηλεκτρονικού γκαζιού θα μπορούσε να είναι καλύτερη, χωρίς την απότομη απόκριση στο αρχικό άνοιγμα και τη μικρή καθυστέρηση στο κλείσιμό του, όταν το συνηθίσεις απολαμβάνεις την απουσία κραδασμών στις χαμηλές στροφές, αλλά και ένα γενναίο τράβηγμα κάθε φορά που γυρνάς το δεξί γκρίπ λίγο παραπάνω. Οι 80 ίπποι φτάνουν και περισσεύουν όταν έχεις μια τόσο γεμάτη απόδοση από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη και αυτό δεν αποδεικνύεται μόνο από την αίσθηση, αλλά και από τα 3,9 δλ. για το 0-100χλμ/ώρα, όπως και από την ευκολία με την οποία δείχνει τα 200χλμ/ώρα στο κοντέρ. Δεν πρόκειται ποτέ να σε απασχολήσει αν έχεις τη σωστή ταχύτητα στο κιβώτιο για μια γρήγορη προσπέραση και αυτό είναι κάτι που ζητά κάθε αναβάτης, πόσο μάλλον εάν τώρα κάνει τα πρώτα του βήματα στις ¨μεγάλες¨ μοτοσυκλέτες.


Προσφέρει την αίσθηση μιας πραγματικής σπορ μοτοσυκλέτας που μπορεί να χαρίσει χαμόγελα και σε δρόμο με στροφές.

Προσφέρει την αίσθηση μιας πραγματικής σπορ μοτοσυκλέτας που μπορεί να χαρίσει χαμόγελα και σε δρόμο με στροφές.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Τα παραπάνω στοιχεία είναι φυσικά απαραίτητα σε όλες τις συνθήκες. Τόσο στον αυτοκινητόδρομο όπου το Trident κινείται με περίσσια άνεση κοντά στα 140χλμ/ώρα, όσο και στην καθημερινή μετακίνηση όπου πιθανότατα θα περάσει πολλές ώρες από τη ζωή του, μιας και η μέση κατανάλωση των 6.2 λίτρων / 100χλμ δεν σου απαγορεύει να το χρησιμοποιείς σαν commuter.

Στην πυκνή κίνηση θα εκτιμήσεις ακόμη μια φορά την τρικύλινδρη διάταξη που δεν γνωρίζει από σκορτσαρίσματα όπως και τις μικρές διαστάσεις που επιτρέπουν να περνάς με άνεση ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, παρότι το κόψιμο του τιμονιού είναι σχετικά μικρό. Οι αναρτήσεις δεν ρυθμίζονται, αλλά το εργοστασιακό setup πετυχαίνει τον ιδανικό συνδυασμό μεταξύ άνεσης και απόδοσης, ώστε το Trident να σου προσφέρει την αίσθηση μιας πραγματικής σπορ μοτοσυκλέτας που μπορεί να χαρίσει χαμόγελα και σε δρόμο με στροφές.
Το μικρό βάρος της και η ευελιξία λόγω του κοντού μεταξονίου είναι πολύτιμοι σύμμαχοι σε αυτό το πεδίο, όπως φυσικά και τα φρένα τα οποία χωρίς να εντυπωσιάζουν οπτικά έχουν την απαραίτητη δύναμη, αλλά και πολύ δυνατό αρχικό δάγκωμα που κάνει ορισμένα ακτινικά να ντρέπονται. Το σύνολο ολοκληρώνει το στιβαρό πλαίσιο που δείχνει ότι μπορεί να διαχειριστεί αρκετά περισσότερη δύναμη, υποδηλώνοντας ξεκάθαρα την υπογραφή της Triumph. Στην είσοδο της στροφής το Trident θα πλαγιάσει εύκολα ακολουθώντας τη γραμμή που έχεις επιλέξει χωρίς ενδοιασμούς, ενώ για την έξοδο θα έχεις πάντα αποθέματα δύναμης, τα οποία όμως δεν γίνεται να εκμεταλλευτείς στο έπακρο εάν δεν απενεργοποιήσεις το traction control. Το τελευταίο είναι αρκετά ευαίσθητο κόβοντας από νωρίς τις ορέξεις σου για παιχνίδια, λειτουργεί όμως πολύ ομαλά χωρίς απότομα κοψίματα, θυμίζοντάς σου ότι το Trident δεν φτιάχτηκε για να κυνηγάς το Street Triple RS σε πίστες, αλλά για να μπορεί ο καθένας να ευχαριστηθεί μια Triumph με ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »