O κυβισμός του τρικύλινδρου κινητήρα ανέρχεται στα 660 κυβικά και η απόδοσή του αγγίζει τους 80 ίππους στις 10.250 σ.α.λ . Χαρακτηρίζεται από τη ροπάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα τον στροφών αλλά και από τον βαρύ ήχο.

    Κινητήρας

    Η τρικύλινδρη καρδιά του Trident βασίζεται στο άκρως επιτυχημένο σύνολο του Street Triple, συναντάμε όμως πολλές διαφορές, αφού εξελίχθηκε για τα δεδομένα του νέου μοντέλου χρησιμοποιώντας 67 νέα εξαρτήματα. O κυβισμός ανέρχεται στα 660 κυβικά και η απόδοσή του αγγίζει τους 80 ίππους στις 10.250 σ.α.λ , καθώς το μεγαλύτερο ¨βάρος¨ δόθηκε στη ροπάτη λειτουργία. Έτσι, παρότι η ροπή των 6,5 χλγμ κορυφώνεται στις 6.250 σ.α.λ, το 90% αυτής είναι άμεσα διαθέσιμο σε όλο το φάσμα των στροφών, αποδεικνύοντας περίτρανα τον λόγο που επιλέχτηκε η 3κύλινδρη διάταξη.

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »


    Παρότι το Trident είναι η εισαγωγική μοτοσυκλέτα της Triumph στη μεσαία κατηγορία και δεν εφοδιάζεται με μονάδα IMU, τα απαραίτητα πλέον ηλεκτρονικά καλούδια δεν λείπουν, καθώς εξοπλίζεται με γκάζι Ride By wire το οποίο επιτρέπει τη χρήση 2 χαρτών (Road, Rain) που διαφέρουν ως προς την απόκριση του γκαζιού, καθώς και Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης. To 6τάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης και μπορεί να συνδυαστεί με το προαιρετικό quickshifter, ενώ σύμφωνα με την Triumph εκτός από το κόστος κτήσης, χαμηλό είναι και το κόστος χρήσης της μοτοσυκλέτας, με τα διαστήματα σέρβις να έρχονται κάθε 16.000χλμ.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »