Triumph Scrambler 400 XC: Με old school σχεδιασμό και νέο κινητήρα 40 ίππων

Η νέα Triumph Scrambler 400 XC μεταφέρει το αυθεντικό DNA των Scrambler 900 και 1200 σε μια πιο προσιτή και ευέλικτη μοτοσυκλέτα. Το design της θυμίζει κλασικά scrambler των 60s, με στρογγυλό προβολέα, μεταλλικό ρεζερβουάρ με ανάγλυφο λογότυπο Triumph, ψηλό τιμόνι, φυσούνες στο πιρούνι και τροχούς με ακτίνες.
Κλασική σχεδίαση scrambler με αναφορά στα 60ς .
Νέος κινητήρας TR-series με 40 ίππους και έξι ταχύτητες.
Αναρτήσεις Showa εμπρός-πίσω , tubeless ελαστικά και 19άρη τροχό εμπρός.
Premium εξοπλισμός , δύο χρόνια εγγύηση στην τιμή των 7.150 ευρώ.
Κλασική σχεδίαση scrambler με αναφορά στα 60ς
Η νέα Triumph Scrambler 400 XC μεταφέρει το αυθεντικό DNA των Scrambler 900 και 1200 σε μια πιο προσιτή και ευέλικτη μοτοσυκλέτα. Το design της θυμίζει κλασικά scrambler των 60s, με στρογγυλό προβολέα, μεταλλικό ρεζερβουάρ με ανάγλυφο λογότυπο Triumph, ψηλό τιμόνι, φυσούνες στο πιρούνι και τροχούς με ακτίνες. Το εμπρός φτερό είναι ανασηκωμένο, η εξάτμιση βρίσκεται ψηλά και οι λεπτομέρειες μαρτυρούν ποιότητα σε κάθε σημείο. Η σιλουέτα της είναι ισορροπημένη και αυθεντική, συνδυάζοντας ρετρό αισθητική με σύγχρονη πρακτικότητα. Η εργονομία ενθαρρύνει και την όρθια οδήγηση, δίνοντας πραγματικό χαρακτήρα off-road adventure.
Νέος κινητήρας TR-series με 40 ίππους και έξι ταχύτητες
Κάτω από το ρεζερβουάρ βρίσκεται ο ολοκαίνουργιος μονοκύλινδρος κινητήρας TR-series της Triumph. Με 398 κυβικά εκατοστά, τετραβάλβιδη κεφαλή και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 37,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Η λειτουργία του είναι γραμμική και γεμάτη, με απόκριση που προσαρμόζεται μέσω ride-by-wire ψεκασμού. Το κιβώτιο έξι σχέσεων συνδυάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη υποβοήθησης και περιορισμού ολίσθησης, κάνοντας τις αλλαγές ομαλές και τα κατεβάσματα ασφαλέστερα. Με τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 140 km/h, η Scrambler 400 XC αποδεικνύει ότι δεν είναι μόνο για την πόλη – μπορεί να ταξιδέψει με άνεση στον αυτοκινητόδρομο, παραμένοντας ελαφριά και ευέλικτη.
Αναρτήσεις Showa εμπρός-πίσω , tubeless ελαστικά και 19άρη τροχό εμπρός
Η Scrambler 400 XC έχει δημιουργηθεί για κάθε είδους επιφάνεια. Μπροστά φορά ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43 χιλιοστών τύπου Big Piston, ενώ πίσω συναντάμε διπλά αμορτισέρ Showa με ρύθμιση προφόρτισης. Οι διαδρομές και στις δύο άκρες είναι 150 mm, προσφέροντας άνεση σε δρόμο και σταθερότητα στο χώμα. Οι ακτινωτοί τροχοί 19 ιντσών εμπρός και 17 πίσω συνδυάζονται με tubeless ελαστικά, κάτι σπάνιο για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δίσκος 320 mm εμπρός με 4πίστονη ακτινική δαγκάνα και δίσκος 230 mm πίσω, με ABS και traction control που μπορούν να απενεργοποιηθούν για off-road χρήση. Έτσι, ο αναβάτης έχει πάντα τον έλεγχο χωρίς περιορισμούς, με πραγματική αίσθηση ελευθερίας.
Premium εξοπλισμός , δύο χρόνια εγγύηση στην τιμή των 7.150 ευρώ
Η Triumph έχει φροντίσει να εξοπλίσει τη Scrambler 400 XC με τεχνολογία και προσοχή στη λεπτομέρεια. Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακή LCD οθόνη, προσφέροντας όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, ενώ ο φωτισμός είναι πλήρως LED, με χαρακτηριστικά φλας και πίσω φανάρι από τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας. Το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 350 χιλιομέτρων, με μέση κατανάλωση μόλις 3,5 l/100 km ( με βάση τα στοιχεία του κατασκευαστή). Το ύψος σέλας φτάνει τα 835 mm, το βάρος τα 179 κιλά, και η συνολική εργονομία επιτρέπει άνετη οδήγηση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Η Triumph Scrambler 400 XC είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά σε τρεις χρωματισμούς — Racing Yellow, Storm Grey και Vanilla White — με τιμή από 7.150 ευρώ και δύο χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων. Μια νέα εποχή για τα μικρά scrambler ξεκινά, και η Triumph δείχνει ότι το στυλ και η ποιότητα δεν χρειάζονται μεγάλους κυβισμούς.