Το Tenere δεν θυσιάζει την ευχρηστία στο βωμό των εντυπώσεων. Έτσι, μπορεί να υπολείπεται σε ιπποδύναμη, συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, την ώρα μάλιστα που βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο από πλευράς τιμής, όμως παραμένει μια φιλική μοτοσυκλέτα που κάνει τα πάντα. Η προσθήκη δε, της ηλεκτρονικής ανάρτησης στην έκδοση Raid, συμπληρώνει το ήδη πλούσιο εξοπλιστικό πακέτο. Το μοντέλο της Yamaha καταφέρνει να σταθεί στο ύψος των προσδοκιών, αποτελώντας μια πολύ προσεγμένη κατασκευή που φέρνει εις πέρας ασφάλτινες και εκτός δρόμου αποστολές. Με το Tenere θα ζήσεις την περιπέτεια μέσα από τη δική του μάτια, αφού πέρα από την ικανότητα να πετύχεις κάτι, ο τρόπος που το πραγματοποιείς είναι αυτός που σε κάνει να ξεχωρίζεις.
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4T, 2K, Υ/Ψ | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1199 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 98 Χ 79,5 | |||
Συμπίεση (:1) | 11 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 112/7250 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 11,9/6000 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 23 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 7 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 235+ | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | Yamaha Super Tenere 1200 Raid | |||
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Ανεστραμμένο 43χιλ. | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 126 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Monoshock, ΠΕ, ΑΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 190 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/310, 4Ε, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/282, 2Ε, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 110/80-19 | |||
Ελαστικό Π | 150/70-17 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2255 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 980 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1540 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 845-870 | |||
Βάρος (κιλά) | 265 | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | N/N | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | N/N | |||
Στροφόμετρο | N | |||
Immobilizer | N | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | N | |||
Μερικός χιλιομετρητής | N | |||
Ένδειξη βενζίνης | N | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | N | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | N | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | N/N | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | N/N | |||
Πλάγιο σταντ | N | |||
Κεντρικό σταντ | N | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | N | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | N/N |
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
είναι απορίας άξιο πως έχουν την τιμή του στον θεό. Africa kai versus 1000 που κινούνται στην ίδια φιλοσοφία είναι αρκετά φτηνότερα. Ασε που τα φρένα δεν είναι κορυφαία, είναι βαρύ, οι αναρτήσεις δεν είναι ενεργητικές ουσιαστικά. με τόσο λεφτά, αν εξαιρέσουμε τα άλογα που δεν είναι ο απόλυτος αριθμός το ζητούμενο, όλα πάνω του θα έπρεπε να είναι κορυφαία. Να στρίβει και να φρενάρει πολύ καλά.
Υπάρχει καμία πιθανότητα να παρεισ αυτό το μηχανάκι οταν με τα ιδια χρήματα αγοραζεισ απο ktm κ bmw μεχρι ducati στην ίδια κατηγορία με 50+ αλογα κ εμφάνιση???