O αειθαλής κινητήρας των 300 κυβικών έλαβε μια τονωτική ένεση 5 ίππων χωρίς να ζητά περισσότερη βενζίνη. Είναι δε έτοιμος, και για το Euro5.

    Κινητήρας

    Ο κινητήρας με το όνομα «300 HPE» (High Performance Engine, δηλαδή Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων) αποτελεί την τελευταία εξέλιξη του μοτέρ των 300 κυβικών, που η Piaggio χρησιμοποιεί επί σειρά ετών. Οι αλλαγές που δέχθηκε είναι πάρα πολλές με στόχο την αύξηση ισχύος και ροπής, αλλά και τη μείωση της κατανάλωσης. Η ισχύς ανέβηκε στους 26,2 ίππους και τα 2,7 kgm ροπής, μια αύξηση της τάξης του 24% και 15% αντίστοιχα σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ. Ποιες αλλαγές έφεραν την αναβάθμιση λοιπόν; Μιλάμε για νέα κεφαλή με νέα γεωμετρία αυλών εισαγωγής-εξαγωγής, μεγαλύτερες βαλβίδες και ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησής τους, αλλά και νέο προφίλ εκκεντροφόρου. Επιπλέον έχουμε νέο πιστόνι για καλύτερο σχήμα θαλάμου καύσης, νέο μπεκ καυσίμου και μπουζί ιριδίου. Χάρη στις αλλαγές αυτές, η Piaggio δηλώνει μικρότερες εσωτερικές τριβές, μείωση θορύβου αλλά και μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις, πλέον κάθε 10.000 χιλιόμετρα. 


    Η μετάδοση είναι ανασχεδιασμένη με νέο ιμάντα από άλλα υλικά και καινούργια καμπάνα συμπλέκτη. Οι μηχανικοί έκαναν επίσης τον νέο κινητήρα να είναι ήδη συμβατός με τις Euro 5 προδιαγραφές που θα τεθούν σε εφαρμογή το 2020. Στην μέτρηση κατανάλωσης που κάναμε, ο κινητήρας ζήτησε 4,1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα σε μικτή χρήση, αποδεικνύοντας ότι οι μηχανικοί της Piaggio μας λένε αλήθεια: Το MP3 300 έκανε καλύτερη επίδοση κατανάλωσης από την προηγούμενη γενιά του, με ισχυρότερο κατά 5 ίππους κινητήρα! 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ