Test Μεταχειρισμένου: Yamaha MT-07 (2014-2018)

Yamaha MT-07 (2014)

Yamaha MT-07 (2014)

Τεχνικά χαρακτηριστικά – εξοπλισμός
Οδηγική συμπεριφορά – Εργονομία
Συντήρηση – Προβλήματα – Τι να προσέξεις
Είναι αξιόμαχο μέχρι σήμερα και κυρίως έχει εξαιρετική μεταπώληση

Τεχνικά χαρακτηριστικά – εξοπλισμός

Ο κινητήρας που εξόπλιζε το Yamaha MT-07 είναι ο πασίγνωστος πλέον δικύλινδρος εν σειρά CP2, χωρητικότητας 689 κ.εκ., με στρόφαλο 270 μοιρών ο οποίος απέδιδε 74,8 ίππους/9.000 σ.α.λ. και ροπή 6,9kgm/6.500 σ.α.λ.. Η δύναμη του κινητήρα είναι αρκετή για να καλύψει τα γούστα τόσο ενός άπειρου αναβάτη όσο και ενός έμπειρου, με το μόνο του «αρνητικό» να είναι ο πολύ διακριτικός ήχος της εξάτμισης (κάτι που λύνεται με την προσθήκη ενός τελικού). Από άποψη εξοπλισμού, ήταν της φιλοσοφίας «το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν» - είχε κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, με και χωρίς ABS με μια μικρή διαφορά στη τιμή, ενώ η κατανάλωση του, βάσει και των μετρήσεων μας κυμαινόταν στα 4.5-5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα.
 

Οδηγική συμπεριφορά – Εργονομία

Η σέλα του είναι αρκετά χαμηλή στα 805 χιλιοστά, συνεπώς είναι φιλική προς ευρύ φάσμα αναβατών, ανεξαρτήτως ύψους. Η αίσθηση στις μετακινήσεις είναι ελαφριά, ενώ η στάση που το ΜΤ-07 τοποθετεί τα μέλη και τον κορμό του αναβάτη είναι πολύ πιο άνετη παρά επιθετική – καλό αυτό για καθημερινή χρήση – ενώ με το λεπτό ρεζερβουάρ κουμπώνεις ωραία πάνω στη μοτοσυκλέτα. Το γκάζι του ήταν παραδοσιακό με ντίζα, όχι Ride by Wire και η απόκριση του είναι άμεση και την έχεις εκεί που τη ζητάς – πράγμα που είναι οξύμωρο, καθώς βλέπεις πως ένα απλό συμβατικό σύστημα λειτουργεί εξαιρετικά και κοντράρει σε ορισμένες περιπτώσεις τα ηλεκτρόγκαζα και τις διαφορετικές χαρτογραφήσεις. Το τιμόνι του είναι στενό και με κλίση προς τα πίσω, αρχικά μπορεί να σου κλωτσήσει το γεγονός πως δεν είναι φαρδύτερο, αλλά άμα του δώσεις λίγο χρόνο θα δεις ότι συνηθίζεται εύκολα, καθώς και το κόψιμο του είναι άριστο και οι μανούβρες στη κίνηση μαζί του είναι παιχνίδι.. Οδηγικά, το μοντέλο της Yamaha είναι απολαυστικό, είτε θελήσεις να πας γρήγορα και «πολεμικά» είτε θέλεις να στρίψεις εντός και εκτός πίστας είτε απλά θελήσεις να μεταφερθείς από το σημείο Α στο σημείο Β.
 

Συντήρηση – Προβλήματα – Τι να προσέξεις

Το ΜΤ-07 πρώτης γενιάς (2014-2018) δεν είχε σοβαρές εργοστασιακές αστοχίες. Πρόκειται για στιβαρή βάση για καθημερινή χρήση και όχι μόνο. Αν η συντήρηση του γινόταν τακτικά και δεν υπήρχε κακή μεταχείριση από προηγούμενο ιδιοκτήτη πρόκειται για μοντέλο που θα σου χαρίσει πολλά χιλιόμετρα απροβλημάτιστα. Αναφορικά με τα φώτα του, το βράδυ είναι αξιοπρεπή, όμως θέλει προσοχή αν επιθυμείς να οδηγήσεις σε πιο γρήγορους ρυθμούς.
 

Είναι αξιόμαχο μέχρι σήμερα και κυρίως έχει εξαιρετική μεταπώληση

Δεν είναι πλέον απορίας άξιο το γιατί αυτή η μοτοσυκλέτα πέτυχε, καθώς διαθέτει έναν αξιόπιστο και fun2ride κινητήρα ο οποίος αργότερα υιοθετήθηκε και από το Tracer 700 και από το Τenere 700. Έως και σήμερα το ΜΤ 07, ανεξαρτήτως γενιάς, κρατάει την αξία μεταπώλησης του ψηλά, και δύο πράγματα είναι σίγουρα: Θα το ευχαριστηθείς και τα χρήματα που επένδυσες θα μπορείς ανά πάσα στιγμή να τα πάρεις πίσω, καθώς η ζήτηση του δεν φθίνει ποτέ. Για τα νούμερα, μπορείς να αποκτήσεις ένα MT-07 πρώτης γενιάς με ένα ποσό της τάξης των 5.000-6.000 ευρώ, αναλόγως το αν φοράει έξτρα και αν έχει πολλά χιλιόμετρα. Αν αναλογιστείς πως όταν κυκλοφόρησε κόστιζε γύρω στα 5.500 ευρώ (χωρίς ABS), καταλαβαίνεις. Αξίζει λοιπόν ένα μεταχειρισμένο ΜΤ-07; Ή είναι προτιμότερο να πας σε ένα καινούργιο;  Αν δεν σε ενδιαφέρουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα – η απάντηση είναι ξεκάθαρη.
 

HONDA
TEST