Ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 798 κυβικών αποδίδει 140 ίππους έχοντας άμεση απόκριση και δύναμη που εντυπωσιάζει μέχρι το υψηλό φάσμα στροφών.

    Κινητήρας

    Η Brutale 800 από το 2013 χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 798 κ.εκ με αντίστροφα περιστρεφόμενο στρόφαλο. Στην τελευταία του γενιά όμως αναβαθμίστηκε ώστε να συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 4, παράγοντας λιγότερους ρύπους αλλά ταυτόχρονα και λιγότερους μηχανικούς θορύβους (-50%), αφήνοντας έτσι πιο ελεύθερη την εξάτμιση, ώστε ο πραγματικός ήχος του κινητήρα να βρίσκεται σε πρώτο πλάνο. Οι μηχανικοί της MV Agusta κατάφεραν να διατηρήσουν την ισχύ των 140 ίππων, η οποία αποδίδεται στις 12.300 σ.α.λ. Για να επιτευχθεί αυτό η Brutale διαθέτει πλέον αρκετές αλλαγές, όπως νέο αντικραδασμικό άξονα, διαφορετική σχεδίαση εκκεντροφόρων, ανασχεδιασμένους οδηγούς βαλβίδων, βελτιωμένη εισαγωγή αέρα, κ.α, που φυσικά συνδυάζονται με νέα χαρτογράφηση. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τέσσερις  χάρτες (sport, normal, custom, rain) που αλλάζουν διαφορετικές παραμέτρους όπως η απόδοση- απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού ή το φρένο του κινητήρα, αλλά και οκτώ επιλογές για την επεμβατικότητα του traction control. Το 6αρι κιβώτιο τύπου κασέτας είναι βελτιωμένο για ομαλότερες αλλαγές, όπως και το shifter που λειτουργεί τόσο για τα ανεβάσματα όσο και για τα κατεβάσματα ταχυτήτων. Στον τομέα της κατανάλωσης και με οδήγηση σε όλες τις συνθήκες, είδαμε νούμερα της τάξης των 7.3 λίτρων /100 χλμ  που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 16,5 λίτρων προσφέρουν αυτονομία πάνω από 200 χιλιόμετρα. Αύξησε την ισχύ της MV Agusta Brutale 800RR με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ