Η σέλα είναι σκληρή αλλά αρκετά μακριά για να τοποθετείς το σώμα σου ανάλογα τις συνθήκες. Οι χειρολαβές είναι χρήσιμες για τον συνεπιβάτη αλλά και για να δένεις διάφορα αντικείμενα.

Το μικρό ψηφιακό όργανο στα πρότυπα των εντούρο μοτοσυκλετών της εταιρίας, προβάλλει τα απολύτως απαραίτητα χωρίς να διαθέτει δείκτη βενζίνης αλλά λαμπάκι ρεζέρβας.

Από τους διακόπτες στην αριστερή πλευρά επιλέγεις χαρτογράφηση, ενώ μπορείς να απενεργοποιήσεις εύκολα και το traction control.

Aνεση – Εργονομία

Σίγουρα η άνεση δεν ήταν το πρώτο πράγμα που είχαν στο μυαλό τους οι άνθρωποι της Husqvarna για το 701 Enduro, αφού αν το μυαλό σου πάει σε αφράτες σέλες και χαλαρή θέση οδήγησης μάλλον πρέπει να κοιτάξεις σε άλλη κατηγορία. Όπως προαναφέραμε μπορεί να μην είναι καθαρόαιμο Enduro αλλά είναι αρκετά κοντά σε αυτή τη φιλοσοφία, κάτι που αφορά και στην εργονομία. Η σέλα είναι σκληρή για τα δεδομένα των Adventure (όχι όμως για τα Enduro) και πολύ μακριά, αφού φτάνει μέχρι εκεί που συνήθως βρίσκεται το ρεζερβουάρ (το τελευταίο έχει μεταφερθεί στο πίσω μέρος).  Έτσι μπορείς να εκμεταλλευτείς πλήρως όλο το μήκος της, τοποθετώντας το σώμα σου κατάλληλα ανάλογα τις συνθήκες, ώστε σε συνδυασμό με το φαρδύ τιμόνι και τα οδοντωτά μαρσπιέ να έχεις συνεχώς τον απόλυτο έλεγχο. 


Τα 920 χιλ που απέχει η σέλα από το έδαφος ίσως ακούγονται πολλά, όμως το στενό πλάτος της μοτοσυκλέτας επιτρέπει σε αναβάτες μετρίου αναστήματος να ακουμπήσουν τουλάχιστον το ένα πόδι τους στο έδαφος, κάτι χρήσιμο στην καθημερινή μετακίνηση. Χρήσιμα επίσης είναι και τα μαρσπιέ συνεπιβάτη όπως και οι χειρολαβές που επιτρέπουν στο δεύτερο άτομο να σε ακολουθήσει, κάνοντας με τη σειρά του τις αναγκαίες παραχωρήσεις στο κομμάτι της άνεσης. 

Τα απολύτως απαραίτητα συναντάμε και στο εντουράδικο ψηφιακό όργανο που συνδυάζεται με ενδεικτικές λυχνίες, ενώ ακριβώς δίπλα βρίσκεται το κουμπί για την απενεργοποίηση του ABS. Δείκτης καυσίμου φυσικά δεν υπάρχει αφού το ρόλο του τελευταίου παίζει το λαμπάκι της ρεζέρβας.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ