Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
  • Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
  • Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
  • Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
  • Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
  • Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
  • Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
  • Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna
  • Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna

Svartpilen και Vitpilen, ανανεώνονται τα 4 μοντέλα της Husqvarna

Με 45 άλογα πλέον και 399cc τα 401
Νέο πλαίσιο με το αμορτισέρ στο πλάι
Με cornering ABS από την Bosch
Svartpilen και Vitpilen 125 6 κιλά ελαφρύτερα

Με 45 άλογα πλέον και 399cc τα 401

Τα 4 νέα μοντέλα της Husqvarna θα διατίθενται από τον Φεβρουάριο: Το γυμνό Vitpilen και το scrambler Svartpilen, όπου svart σημαίνει μαύρο, vit σημαίνει άσπρο και pilen είναι το βέλος στα σουηδικά, διατηρούν τον neo-retro χαρακτήρα τους με τον στρογγυλό προβολέα και έχουν δύο εκδόσεις το καθένα στα 125 και 399cc με το όνομα 401. Οι πλατφόρμες αυτές είναι όμοιες με τα 125 Duke και 390 Duke της KTM τα οποία είναι επίσης καινούρια για το 2024. Τα Svartpilen και Vitpilen 401 όπως και το 390 Duke, αποκτούν έναν νέο κινητήρα 399cc που αποδίδει 45 ίππους (33kW) στις 8.500 σαλ πλησιάζοντας στο όριο των 48 που επιτρέπει το Α2 δίπλωμα. Με νέα κεφαλή κυλίνδρου και βελτιωμένο λογισμικό ψεκασμού έχουν ένα ανασχεδιασμένο 6τάχυτο κιβώτιο με "Easy Shift" και αποδίδει πλέον 39 Nm στις 7.000 σαλ, περισσότερη κατά 2 Nm. Τα δύο νέα "Βέλη" έχουν γίνει κατά 7 κιλά πιο βαριά και είναι πλέον 165 κιλά με το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων γεμάτο και αυτό συνέβη διότι υπάρχουν περιορισμοί αναφορικά με την αναλογία ισχύος/βάρους των δικύκλων που μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα Α2. Ο κανονισμός αυτός ορίζει την μέγιστη αναλογία στα 0.2 kW/κιλό τοποθετώντας έτσι τα 401 στην μέγιστη δυνατή αναλογία αφού 165 επί το 0,2 βγάζει στρογγυλό 33 που είναι η ισχύς τους σε kW. Έτσι λοιπόν δεν μπορούμε να παραπονεθούμε για την μικρή αύξηση στο βάρος εφόσον έχουμε κι έναν πιο δυνατό κινητήρα με περισσότερη ροπή.  
 

Νέο πλαίσιο με το αμορτισέρ στο πλάι

Η Husqvarna θέλοντας να κοντύνει το ύψος της σέλας των 401 ανέπτυξε και ένα νέο πλαίσιο. Σε αυτό απουσιάζει πλέον το κεντρικά και κάθετα τοποθετημένο αμορτισέρ και τη θέση του έχει πάρει ένα αμορτισέρ που τοποθετείται στο πλάι του πλαισίου και βιδώνεται στο δεξί μπράτσο του αλουμινένιου ψαλιδιού. Η αλλαγή αυτή επιτρέπει την μετακίνηση της σέλας χαμηλότερα η απόσταση της οποίας έρχεται στα 820 χλστ από το έδαφος σε αντίθεση με τα προηγούμενα 835 χλστ. Παράλληλα η πινακίδα που στηριζόταν στο ψαλίδι είναι πλέον παρελθόν αφού έχει αντικατασταθεί από ένα συμβατικού τύπου μπράτσο που ακολουθεί τη γραμμή της σέλας και του πίσω φαναριού. Η monoshock ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι ως προς την επαναφορά και την συμπίεση.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με cornering ABS από την Bosch

Το Λευκό και το Μαύρο Βέλος διαθέτουν επίσης πλούσια ηλεκτρονικά για την κατηγορία που ανήκουν, όπως ρυθμιζόμενο Cornering ABS από την Bosch, cruise control, 2 riding modes, traction control, αισθητήρα πλαγιάσματος και σύστημα ελεγχόμενης ολίσθησης (MTC). Όλα αυτά ρυθμίζονται μέσω της έγχρωμης TFT οθόνης 5 ιντσών η οποία διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone ενώ υπάρχει και μία θύρα USB-C. Οι προβολείς τους είναι φυσικά LED ενώ οι χυτές ζάντες αλουμινίου του Vitpilen 401 είναι καινούριες και του προσδίδουν μία πιο σπορ εμφάνιση. Σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο που είχε clip-ons και ήταν ξεκάθαρος ο Cafe-Racer προσανατολισμός του, το "λευκό βέλος" αποκτά κι αυτό ένα σωληνωτό μονοκόματο τιμόνι όπως το Μαύρο αδελφάκι του.  


 

Svartpilen και Vitpilen 125 6 κιλά ελαφρύτερα

Η Husqvarna ανανέωσε επίσης τα Svartpilen και Vitpilen 125 με τον κινητήρα να μπαίνει σε δίαιτα (όχι όμως στα κυβικά) ρίχνοντας το συνολικό τους βάρος κατά 6 κιλά. Μέχρι τώρα υπήρχε μόνο το Svartpilen στα 125cc. Από το 2024 όμως προστίθεται στην γκάμα της εταιρείας και το Vitpilen 125 με τον ίδιο κινητήρα μέγιστης απόδοσης 15 ίππων που το καθιστά μία πολύ καλή επιλογή για κατόχους διπλώματος Α1. Τα δύο "βέλη" διαθέτουν επίσης ABS με αισθητήρα μοιρών κλίσης της μοτοσυκλέτας της Bosch ενώ θα κατασκευάζονται στην Ινδία από τον συνεργάτη της KTM: την Bajaj. Εκτός Ευρώπης μάλιστα υπάρχουν και εκδόσεις των μοντέλων στα 250cc με απόδοση 31 ίππων.