Ρετρό, bobber Α2 μοντέλα με λιγότερα από 8.000 ευρώ

Ρετρό, bobber Α2 μοντέλα με λιγότερα από 8.000 ευρώ

Το πιο προσιτό είναι το QJMOTOR SRV 300
Ιδανικά για commuting και για εξορμήσεις, το πιο ισχυρό είναι το Honda
Κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 5λ./100χλμ.
Bobber αισθητική εναρμονισμένη με μοντέρνες τεχνολογίες

mototriti Team

Το πιο προσιτό είναι το QJMOTOR SRV 300

Οι ρετρό μοτοσυκλέτες παραμένουν διαχρονικά αγαπητές γιατί συνδυάζουν τη νοσταλγία του παρελθόντος με τη γοητεία μιας άλλης εποχής, πιο «απλής». Ειδικά στη μορφή των bobber, προσφέρουν έναν ξεχωριστό χαρακτήρα που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα – λιτός σχεδιασμός, χαμηλή σέλα και «γυμνή» εμφάνιση. Πίσω όμως από το vintage στυλ κρύβονται σύγχρονοι κινητήρες, τεχνολογίες ασφαλείας και οικονομία καυσίμου, κάνοντας τες ιδανικές τόσο για καθημερινή μετακίνηση όσο και για σαββατιάτικες αποδράσεις από την πόλη. Στη συγκεκριμένα λίστα, συγκεντρώσαμε Α2 μοντέλα που κοστίζουν λιγότερο από 8.000 ευρώ, με την πρώτη θέση να καταλαμβάνει το CFMOTO 250 CL-C με τιμή μόλις 4.390 ευρώ, το οποίο ακολουθείται με πολύ μικρή διαφορά από το QJMOTOR SRV 300 με 4.495 ευρώ και στην τρίτη θέση βρίσκουμε το Hyosung Bobber 300GV με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 4.999 ευρώ. Στις εναπομείναντες θέσεις, βλέπουμε τα CFMOTO 450 CL-C και Honda Rebel 500, στα 5.890 και 7.350 αντίστοιχα.
 

Μάρκα Τιμή Κυβικά Αρ. Κυλίνδρων Ισχύς Hp / Στροφές Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ
QJMOTOR SRV 300   296 2 31 13,5
HYOSUNG BOBBER 300   296 2 29,4 12.5
CFMOTO 450 CL-C BOBBER   449 2 40 12
HONDA 500 REBEL   471 2 47 11.2

Ιδανικά για commuting και για εξορμήσεις, το πιο ισχυρό είναι το Honda

Τα συγκεκριμένα μοντέλα, πέραν της εμφάνισης τους, είναι και πολυχρηστικά καθώς μπορείς να τα οδηγήσεις και καθημερινά για να πας μέχρι τη δουλειά, αλλά είναι ιδανικά και για επαρχιακούς και κοντινές αποδράσεις. Το πιο ισχυρό είναι το Honda, του οποίου ο δικύλινδρος κινητήρας 471 κ.εκ. αποδίδει 47 ίππους, εξαντλώντας τα όρια του Α2 διπλώματος. Έπειτα, το 450 CL-C με τον κινητήρα χωρητικότητας 449 κ.εκ. αποδίδει 41 άλογα, το QJMOTOR με V2 κινητήρα 296 κ.εκ. αποδίδει 31 ίππους και το Hyosung Bobber 300 επίσης με κινητήρα 296 κ.εκ. αποδίδει 29 άλογα. Στο τέλος, βλέπουμε το μονοκύλινδρο CFMOTO 250 CL-C  το οποίο, όπως είναι λογικό, διαθέτει και τον μικρότερο κινητήρα χωρητικότητας 249 κ.εκ. με απόδοση 25 ίππων.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 5λ./100χλμ.

Τα μοντέλα που απαρτίζουν τη λίστα έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, την χαμηλή κατανάλωση. Ακόμη και τα ισχυρότερα μοντέλα, όπως το Rebel 500 δεν ξεφεύγουν και διατηρούν κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Πρόκειται για μια σημαντική παράμετρο, ειδικά για όσους αναζητούν οικονομία στο καθημερινό commute και όχι μόνο. Βέβαια, οι αναβάτες που επιλέγουν αυτή την κατηγορία συνήθως δεν δίνουν απόλυτη προτεραιότητα στην κατανάλωση καυσίμου — άλλοι παράγοντες όπως το στυλ, η ευελιξία ή η ευχρηστία υπερισχύουν. Ωστόσο, η χαμηλή κατανάλωση παραμένει ένα ευπρόσδεκτο πλεονέκτημα, που κάνει την καθημερινή μετακίνηση ακόμα πιο προσιτή.

 

Bobber αισθητική εναρμονισμένη με μοντέρνες τεχνολογίες

Η φιλοσοφία των bobber γεννήθηκε στις ΗΠΑ λίγο μετά τον ΒΆ Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν πρώην στρατιώτες άρχισαν να τροποποιούν τις μοτοσυκλέτες τους αφαιρώντας ότι περιττό για να τις κάνουν πιο ελαφριές και πιο «προσωπικές». Τα κομμένα φτερά (bobbed), η μονοθέσια σέλα και η χαμηλωμένη σιλουέτα έγιναν τα βασικά γνωρίσματα ενός στυλ που έμεινε ζωντανό μέχρι σήμερα. Στις σύγχρονες εκδόσεις, οι κατασκευαστές διατηρούν το αυθεντικό design, αλλά το συνδυάζουν με τεχνολογίες όπως ABS, LED φωτιστικά σώματα και LCD οθόνες. Έτσι, το bobber σήμερα δεν είναι μόνο μια δήλωση στυλ – είναι και μια απόλυτα σύγχρονη, λειτουργική επιλογή για τον μέσο, σύγχρονο αναβάτη.
 

VITALIOTIS
TRENT