LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Διαβάστηκε από 8.267 αναγνώστες (11/11/2025)
Το πλαίσιο του μοντέλου είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα με ξεχωριστό υποπλαίσιο, είναι στιβαρό και άκαμπτο σε όλες τις συνθήκες.
5 Φωτογραφίες »

Το πλαίσιο του μοντέλου είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα με ξεχωριστό υποπλαίσιο, είναι στιβαρό και άκαμπτο σε όλες τις συνθήκες.

Το πλαίσιο του μοντέλου είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα με ξεχωριστό υποπλαίσιο, είναι στιβαρό και άκαμπτο σε όλες τις συνθήκες. Συνεργάζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi μπροστά (με διαδρομή 145 mm) και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας στο πίσω μέρος, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου και της απόσβεσης επαναφοράς. Εμπρός στα φρένα συναντούμε 2 δίσκους 320 mm με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και πίσω μονό δίσκο 260 mm με μονοπίστονη δαγκάνα, πάλι της Brembo. Tο φρενάρισμα επιτηρείται από δικάναλο ABS το οποίο λειτουργεί διακριτικά, ενώ έχει και δυνατότητα απενεργοποίησης, όπως και το Traction Control για όταν βρεθείς σε χωμάτινο τερέν (ή αν απλά θες να κάνεις παιχνίδι). Το αρχικό «δάγκωμα» σε προϊδεάζει για την αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης, καθώς είναι αρκετό, χωρίς όμως να τρομάζει. Βάσει των μετρήσεων μας, είδαμε το SRT 600SX να ακινητοποιείται από τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 41,7 μέτρα, μια εξαιρετική επίδοση για την κατηγορία του. Η μοτοσυκλέτα φέρει μπροστινό τροχό 19 ιντσών και πίσω 17 ιντσών, αμφότερους ακτινωτούς, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Tourance της Metzeler — στοιχείο που ενισχύει τον διττό προσανατολισμό της, τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο.


Συνεργάζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi μπροστά (με διαδρομή 145 mm) και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας στο πίσω μέρος, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου και της απόσβεσης επαναφοράς.

Συνεργάζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi μπροστά (με διαδρομή 145 mm) και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας στο πίσω μέρος, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου και της απόσβεσης επαναφοράς.

Σελίδα 1QJMOTOR SRT 600SX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Kινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA