Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Στον τομέα του πλαισίου και των περιφερειακών δεν συναντάμε αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
3 Φωτογραφίες »

Στον τομέα του πλαισίου και των περιφερειακών δεν συναντάμε αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

 Στον τομέα του πλαισίου και των περιφερειακών δεν συναντάμε αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το ανθεκτικό, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο δύο δοκών παραμένει αναλλοίωτο, διατηρώντας το συνολικό βάρος σε χαμηλά επίπεδα στα 185 κιλά πλήρες υγρών. Στις αναρτήσεις θα βρεις ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 35χλστ εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομές στα 100 και 96χλστ αντίστοιχα. Προέρχονται από την Showa και προσφέρουν εξαιρετική απόσβεση, αν και έχουν ελαφρώς σκληρή ρύθμιση αναδεικνύοντας την σπορ πλευρά του μοντέλου. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από έναν μεγάλο δίσκο 300χλστ εμπρός με δαγκάνα 2 εμβόλων και σωληνάκι υψηλής πίεσης και έναν δίσκο 240χλστ πίσω επίσης με δαγκάνα 2 εμβόλων. Το φρενάρισμα επιβλέπει φυσικά δικάναλη μονάδα ABS. Τους αλουμινένιους τροχούς 16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ντύνουν τα City Grip 2 της Michelin σε διαστάσεις 110/70 & 140/70 αντίστοιχα, τα οποία έχουν εξαιρετικές επιδόσεις τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο και αποτελούν μία από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία.


Το σύστημα πέδησης αποτελείται από έναν μεγάλο δίσκο 300χλστ εμπρός με δαγκάνα 2 εμβόλων και σωληνάκι υψηλής πίεσης και έναν δίσκο 240χλστ πίσω επίσης με δαγκάνα 2 εμβόλων.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από έναν μεγάλο δίσκο 300χλστ εμπρός με δαγκάνα 2 εμβόλων και σωληνάκι υψηλής πίεσης και έναν δίσκο 240χλστ πίσω επίσης με δαγκάνα 2 εμβόλων.

 

Σελίδα 1Piaggio Beverly 310S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Yamaha
AUTOAGORA