Το καλύτερο 0-100 χλμ. / ώρα πετυχαίνουν τα Aprilia RS 457 και CFMOTO 450 SR.
Το πιο προσιτό είναι το CFMOTO 450 SR.
Το καλύτερο φρενάρισμα έχει το Yamaha YZF R3.
Commuter τις καθημερινές, για πίστα το σαββατοκύριακο.
Κατά τη δεκαετία του ΅90 μέχρι και τις αρχές των 2000s, οι supersport μοτοσυκλέτες γνώριζαν τεράστια απήχηση στην Ελλάδα. Τα Σαββατοκύριακα, οι επαρχιακοί δρόμοι γέμιζαν με κίνηση και θόρυβο, καθώς οι αναβάτες ξεχύνονταν με τα πανίσχυρα, σπορ δίτροχά τους. Ακόμα και για όσους δεν είχαν ιδιαίτερη σχέση με τον χώρο, η εικόνα μιας «μηχανής» ήταν σχεδόν ταυτόσημη με εκείνη ενός εντυπωσιακού superbike. Σήμερα η κατηγορία, αν και όχι τόσο δημοφιλής όσο κάποτε, συνεχίζει να έχει υποστηρικτές – χάρη και σε μοντέλα μικρότερου κυβισμού, που αποτελούν την ιδανική είσοδο για τους νεότερους οδηγούς, δίνοντας τους την δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με το χαρακτηριστικό, σκυφτό στυλ οδήγησης. Το πρώτο χαρακτηριστικό που κοιτούν οι ενδιαφερόμενοι στα supersport είναι οι επιδόσεις – έτσι για τις ανάγκες του άρθρου εμείς συγκεντρώσαμε τις Α2 με το καλύτερο 0-100 χλμ. / ώρα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, τόσο το Aprilia RS 457 και το CFMOTO 450SR χρειάστηκαν 5,3 δευτερόλεπτα για να πιάσουν τα 100. Το Yamaha YZF-R3 το ολοκλήρωσε έπειτα από 5,7 δ. και το Honda CBR 500R μετά από 6 δευτερόλεπτα.
Μάρκα | Τιμή | Κυβικά | Ισχύς Hp | 0 - 100 χλμ./ώρα (sec.) | 100 - 0 χλμ./ώρα (μέτρα) | Κατανάλωση |
---|---|---|---|---|---|---|
CFMOTO 450 SR | 449,5 | 46 | 5,3 | 44 | 5,2 | |
APRILIA RS 457 | 457 | 47,6 | 5,3 | 47,6 | 4,6 | |
YAMAHA YZF R3 | 321 | 42 | 5,7 | 42,5 | 4 | |
HONDA CBR 500R | 471 | 47,6 | 6 | 44,8 | 4,2 |
Όλες οι μοτοσυκλέτες της λίστας μας κοστίζουν λιγότερο από 9.000 ευρώ. Η πιο προσιτή είναι η CFMOTO 450SR, με την τιμή της να διαμορφώνεται στα 6.190 ευρώ, ενώ ακολουθούν το Yamaha YZF-R3 στα 7.190, το Aprilia RS 457 με 7.199, και τέλος το Honda CBR 500R, με τιμή τα 8.100 ευρώ. Αναφορικά με την κατανάλωση, εμείς θα παραθέσουμε τα νούμερα που καταγράψαμε στις δοκιμές μας, ωστόσο στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν κοιτάς τόσο αυτό τον τομέα, καθώς εξαρτάται από τον εκάστοτε αναβάτη και το πόσο τον «τρώει» το δεξί του χέρι. Την χαμηλότερη κατανάλωση είδαμε στο Yamaha, το οποίο στα 100 χιλιόμετρα έκαψε 4 λίτρα, ενώ και το Honda δεν ξεπέρασε τα 4,2. Στις εναπομείναντες δύο θέσεις, βλέπουμε τα Aprilia και CFMOTO με 4,6 και 5,2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα αντίστοιχα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ένα από τα βασικά και σημαντικότερα στοιχεία για τις supersport μοτοσυκλέτες είναι το σύστημα πέδησης και το πόσο καλά αποδίδει. Βάσει των μετρήσεων μας, το YZF-R3 ακινητοποιήθηκε πλήρως μετά από 42,5 μέτρα, από τα 100 χιλιόμετρα / ώρα, ενώ μετά από 44 μέτρα ολοκλήρωσε τη διαδικασία φρεναρίσματος το 450SR. Λίγο πιο πίσω ακολουθεί το RS 457, το οποίο σταμάτησε στα 44,8 μέτρα και τέλος βλέπουμε το CBR 500R, στα 47,6 μέτρα. Εννοείται πως τα φρένα όλων των μοντέλων επιτηρούνται από μονάδες ABS και διαθέτουν και Traction Control, για να μην σου «φεύγει» ο πίσω τροχός σε ολισθηρά ή βρεγμένα οδοστρώματα. Για να δεις τον πλήρη εξοπλισμό της κάθε μοτοσυκλέτας, ξεχωριστά, κάνε κλικ στο πινακάκι.
Αυτές οι μοτοσυκλέτες, σε αντίθεση με τα περισσότερα 1000άρια supersport, μπορούν να χρησιμοποιηθούν άνετα για καθημερινές μετακινήσεις, χάρη στη λιγότερο σκυφτή – αν και όχι εντελώς όρθια – θέση οδήγησης. Ενδέχεται σε μεγαλύτερες, πολύωρες διαδρομές η ελαφριά πίεση που σου ασκείται στους καρπούς να σε κουράσει με τις εν λόγω μοτοσυκλέτες, παρόλα αυτά μπορούν άνετα να ταξιδέψουν και να κρατήσουν σταθερά ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, έχοντας όμως στο πίσω μέρος του κεφαλιού, πως δεν είναι ιδανικές για ταξίδι. Εκεί που θα ξεχωρίσουν πραγματικά είναι σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές και εννοείται στην πίστα, όπου ο αναβάτης θα μπορεί να αξιοποιήσει όλη τη δύναμη του κινητήρα.
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.