LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Νέα V-Strom 1050DE: Ακόμα πιο χωμάτινη
Νέα V-Strom 1050DE: Ακόμα πιο χωμάτινη
Νέα V-Strom 1050DE: Ακόμα πιο χωμάτινη
  • Νέα V-Strom 1050DE: Ακόμα πιο χωμάτινη
  • Νέα V-Strom 1050DE: Ακόμα πιο χωμάτινη
  • Νέα V-Strom 1050DE: Ακόμα πιο χωμάτινη

Νέα V-Strom 1050DE: Ακόμα πιο χωμάτινη

Διαβάστηκε από 18.990 αναγνώστες (6/9/2022)

Η Suzuki παρουσίασε τη νέα V-Strom 1050DE που αντικαθιστά την XT διαθέτοντας νέα χαρακτηριστικά για αυξημένες δυνατότητες, όταν η άσφαλτος τελειώσει.

mototriti Team

Νέα Suzuki V-Strom 1050 σε δυο εκδόσεις

Για το 2023 και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT, quicκshifter δυο κατευθύνσεων, καθώς και πακέτων ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει: 
  • Μονάδα IMU έξι αξόνων
  • ABS με αισθητήρα κλίσης και δύο modesευαισθησίας 
  • Slope-dependent control 
  • Load-dependent control 
  • Hill hold 
  • Συνδυασμένα φρένα
  • Cruise control 
  • Τρία power modes 
  • Τρειςεπιλογέςρυθμίσεων traction control 
H V-Strom 1050DE επιπλέον διαθέτει: 
  • 21-ιντσών τροχό μπροστά με ελαστικά Dunlop TRAILMAX MIXTOUR (tube type μπροστά) 
  • Αυξημένη διαδρομή αναρτήσεων και ύψος από το έδαφος καθώς και επανασχεδιασμένη γεωμετρία πλαισίου και εργονομίας
  • Φαρδύτερο τιμόνι και ατσάλινα μασπιέ 
  • ABS δύο ρυθμίσεων με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό 
  • Έξτρα επιλογή traction control για οδήγηση στο χώμα `G mode` (Gravel mode)

Όπως και η προηγούμενη γενιά, η νέα DE θυμίζει το θρυλικό DR-Z800, με το χαρακτηριστικό κίτρινο – μπλε χρώμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Κινητήρας

Ο κινητήρας φέρει βελτιώσεις για το 2023, συμπεριλαμβανομένων των κοίλων βαλβίδων εξαγωγής με νάτριο. Οι νέες βαλβίδες συμβάλλουν στη μείωση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης, όχι μόνο με αποτέλεσμα καλύτερη απόδοση, και καλύτερη αίσθηση, αλλά συμβάλλουν επίσης στη βελτίωση της αντοχής.

Υπάρχουν επίσης βελτιώσεις στη μετάδοση. Οι νέες, μακρύτερες σχέσεις 1ης  και 6ης  κάνουν τη μετάβαση στη 2α  και από εκεί μέχρι την 5η ταχύτητα πιο ομαλή και προσφέρουν μεγαλύτερη απόδοση επιτάχυνσης. Το DE διαθέτει επίσης νέα, ισχυρότερη αλυσίδα μετάδοσης, με πιο ανθεκτικούς συνδέσμους και πείρους μεγαλύτερης διαμέτρου, καθώς και ειδικό επιλογέα αλλαγής ταχυτήτων, που ταιριάζει καλύτερα στην οδήγηση εκτός δρόμου.

Πλαίσιο

Η V-Strom 1050DE διαθέτει νέα ζάντα 21 ιντσών που παρέχει περισσότερο έλεγχο και ευκολότερο χειρισμό κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Η έκδοση DE εφοδιάζεται με ελαστικά Dunlop TRAILMAX MIXTOUR, ενώ η V-Strom 1050 συνεχίζει με χυτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω με ελαστικά Bridgestone Battlax Adventure A41. 
Ο μεγαλύτερος τροχός της έκδοσης DE μπροστά προσδίδει στην πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της ΚΥΒ μεγαλύτερη διαδρομή, αυξάνοντας επίσης την γωνία κάστερ και το ίχνος βελτιώνοντας την απόσταση από το έδαφος φτάνοντας τα 190mm. Το μεταξόνιο είναι μακρύτερο κατά 40mmσε σχέση με τη V-Strom 1050, χάρη στο νέο ψαλίδι αλουμινίου, ενώ και το τιμόνι είναι φαρδύτερο κατά 40mm για βελτιωμένη στάση του σώματος κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. 
Το πλαίσιο αλουμινίου είναι και αυτό βελτιωμένο για 2023, και στις δύο εκδόσεις με αυξημένα επίπεδα ευκαμψίας.

Η νέα V-Strom 1050DE διαθέτει:
  • Σέλα με νέο εργονομικό σχεδιασμό (χωρίς ρύθμιση ύψους) που όχι μόνο μειώνει το βάρος κατά 706gr (37% ελαφρύτερη από του V-Strom 1050) αλλά επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται πιο άμεσα κατά την αλλαγή στάσης οδήγησης στο χώμα
  • Μικρότερη ζελατίνα για καλύτερη οπτική (ρυθμιζόμενη κατά ύψος)
  • Νέο λασπωτήρα εμπρός
  • Ποδιά αλουμινίου και κάγκελα προστασίας
  • Φαρδύτερα ατσάλινα μασπιέ 
Η V-Strom 1050 συνεχίζει να διαθέτει τη ρυθμιζόμενη κατά ύψος σέλα, την ψηλότερη ζελατίνα με ρύθμιση ύψους, ενώ διαθέτει και πλαστική ποδιά προστασίας για εξοικονόμηση βάρους σε σχέση με την DE.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MICHELIN
AUTOAGORA