Mega συγκριτικό: 10 μεσαία GT scooter

Mega συγκριτικό: 10 μεσαία GT scooter

  • Mega συγκριτικό: 10 μεσαία GT scooter
  • Mega συγκριτικό: 10 μεσαία GT scooter

Mega συγκριτικό: 10 μεσαία GT scooter

Στο ζωδιακό κύκλο των μεσαίων GT scooter, τα μοντέλα των 300-400 κυβικών έρχονται σε πλήρη αντιπαράθεση μεταξύ τους, σε ένα εξοντωτικό τεστ που αποκαλύπτει ποιο από αυτά έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στους σημαντικότερους τομείς που ψάχνει κάθε αναβάτης σε αυτή την κατηγορία: πρακτικότητα-επιδόσεις-οικονομία.

Όχι ένα ούτε δύο αλλά δέκα μεσαία GT scooter. Όλα μονοκύλινδρα, με κυβισμό από 300 έως 400 κυβικά, αποτελούν το τελευταίο προπύργιο πριν βρεθείς στα Mega scooter. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα: Δοκιμάζουμε 10 μεσαία GT scooter και μετράμε τις επιδόσεις σε μια σύγκριση εφ` όλης της ύλης. Ρίχνουμε άπλετο φως ακόμα και σε τομείς που δεν έχουν ξαναμετρηθεί ποτέ στην Ελλάδα, όπως προσπέραση και φρενάρισμα με δύο άτομα στη σέλα!
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, όλα τα scooter υποβλήθηκαν σε εξαντλητικές δοκιμές, σε διαφορετικές συνθήκες έντονης πίεσης, τόσο στο στενό αστικό περιβάλλον μέσα στο κυκλοφοριακό κομφούζιο αλλά και σε περιαστικές συνθήκες σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, ώστε να εξαχθούν πλήρη συμπεράσματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα τους στις ίδιες συνθήκες σε καθημερινή χρήση. Οι μετρήσεις -πάντα σε ασφαλές περιβάλλον- αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα σε κάθε δοκιμασία που εφαρμόσαμε και οι αμείλικτοι αριθμοί ξεκαθαρίζουν το τοπίο σχετικά με τα πλεονεκτήματα του κάθε μοντέλου, τους τομείς που διακρίνεται και τη γενικότερη φιλοσοφία της κατασκευής του. Όλες οι μετρήσεις πραγματοποιούνται με δορυφορικά όργανα ακριβείας VB0X, τα οποία καταγράφουν αυτόματα τις επιδόσεις, ενώ για την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων, οι διαδικασίες επαναλαμβάνονται αρκετές φορές μέχρι να συμπίπτουν οι τιμές μέτρησης μεταξύ τους, όπου τελικά προκύπτει ο μέσος όρος.



Γιατί GT;  Είναι άνετα με χώρους, οικονομικούς αλλά και δυνατούς κινητήρες και εξαιρετικές ικανότητες cruising. Τα μεσαία GT scooter αποτελούν τη χρυσή τομή μεταξύ καθημερινής οικονομικής μετακίνησης και τέρψης πιθανών ορέξεων για κοντινές και όχι μόνο αποδράσεις. Ξεκούραστη θέση οδήγησης, ευχρηστία στο αστικό πεδίο  και μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι, δίνουν το μάξιμουμ από μια κατηγορία που φημίζεται για τον πολυχρηστικό χαρακτήρα της.  Αυτή η κατηγορία λοιπόν, μπορεί να ικανοποιήσει ποικίλα «θέλω» του κάθε αγοραστή καθώς το κάθε scooter που την απαρτίζει χαρακτηρίζεται από ευελιξία και πρακτικότητα, χωρίς να θυσιάζει πολλά ευρώ στον βωμό της κατανάλωσης.
 
Και οι συμμετέχοντες; Το φάσμα των μεσαίων scooter αφορά μοντέλα με χωρητικότητα από 300 έως 400 κυβικά και μονοκύλινδρους κινητήρες. Δεν θεωρούνται σε καμία περίπτωση “μικρά”, αλλά αποφεύγουν τις υπερβολές που συναντά κανείς στα μεγαλύτερα σε κυβισμό και δύο κυλίνδρους σύνολα, διαμορφώνοντας έτσι, μια πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία και αρκετά  δημοφιλή στη χώρα μας. Εξαιτίας των κανονισμών Euro 5, ορισμένες εταιρείες κατέφυγαν στην λύση αύξησης της χωρητικότητας, με αποτέλεσμα  τα Honda Forza, Kymco Downtown καθώς και το ολόφρεσκο Kymco DT X να ανέβουν το σκαλί των 350 κυβικών. Από την άλλη, τα Kymco  X-Town, Yamaha XMAX και το νεοεισελθόν Keeway Vieste επιμένουν παραδοσιακά, παραμένοντας στα 300αρια, με τα BMW C 400 GT, Kymco Xciting SSuzuki Burgman και Sym Maxsym να αποτελούν το άνω άκρο της κατηγορίας στα 400 κυβικά.



 

BMW C 400 GT

Honda Forza 350

Keeway Vieste 300

Kymco Downtown 350

Kymco DT X360

Kymco Xciting S 400

Kymco X-Town 300

Suzuki Burgman 400

Sym Maxsym 400

Yamaha X-MAX 300

Φάκελος αποθηκευτικοί χώροι – Τα πιο εύρωστα κάτω από τη σέλα

Φάκελος κατανάλωση – Τα πιο οικονομικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »