Η νεότερη προσθήκη στην επιτυχημένη σειρά Dink της Kymco, είναι το μικρό Dink X 125, το οποίο φιλοδοξεί να παίξει στα δάχτυλα τον ανταγωνισμό με τα χαρακτηριστικά που προσφέρει.
Κάτω από τους προβολείς της EICMA παρουσιάστηκε και το νέο scooterKymco Dink X 125, που σκοπεύει να βάλει τα γυαλιά στην μικρή κατηγορία για το 2022. Αποτελεί την τελευταία προσθήκη στην οικογένεια των μοντέλων Dink, που η αξιοσημείωτη καριέρα τους αριθμεί πάνω από 20 χρόνια στο χώρο.
125 κυβικά, 11.5 ίπποι και ABS στον στάνταρ εξοπλισμό
Το μικρότερο Kymco Dink X 125 τροφοδοτείτε από έναν αερόψυκτο τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 125 κυβικών, όπως τονίζει και το όνομά του. Η απόδοσή του φτάνει τους 11.5 ίππους στις 7.000 στροφές, ενώ η ροπή κορυφώνεται στα 10.4Nm στις ίδιες στροφές. Στον βασικό εξοπλισμό διατίθεται το ABS, που συνδυάζεται με δίσκους τύπου μαργαρίτας σε τροχούς 13 ιντσών. Το ρεζερβουάρ του φτάνει τα 6 λίτρα χωρίς να ανακοινώνεται η αυτονομία του.
Λειτουργικό και πρακτικό
Το βάρος του Dink X φτάνει στα 127 κιλά στεγνό, ενώ το ύψος της σέλας φτάνει τα 790 χιλ. από το έδαφος, γεγονός που κάνει το ταϊβανέζικο scooter αρκετά διαχειρίσιμο. Οι αποθηκευτικοί χώροι του είναι πρακτικοί, με δύο κράνη να χωράνε κάτω από την σέλα και ένα έξτρα δεύτερο χώρο στο μπροστινό κεντρικό τούνελ. Στο κέντρο του τιμονιού υπάρχει θύρα USB, η οποία κλείνει με προστατευτικό μαγνητικό καπάκι. Το ψηφιακό καντράν αποτελείται από 3 οθόνες, οι οποίες μπορούν να συνδεθούν με το Kymco Noodoe, το σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας της εταιρίας.