LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
KTM: Νέα σειρά enduro για το 2023

KTM: Νέα σειρά enduro για το 2023

KTM: Νέα σειρά enduro για το 2023

KTM: Νέα σειρά enduro για το 2023

KTM: Νέα σειρά enduro για το 2023

  • KTM: Νέα σειρά enduro για το 2023
  • KTM: Νέα σειρά enduro για το 2023
  • KTM: Νέα σειρά enduro για το 2023
  • KTM: Νέα σειρά enduro για το 2023
  • KTM: Νέα σειρά enduro για το 2023

KTM: Νέα σειρά enduro για το 2023

Διαβάστηκε από 3.727 αναγνώστες (27/4/2022)

Με αισθητικές αλλαγές και μικρές επεμβάσεις μας συστήνονται τα off road μοντέλα της KTM για το 2023.

mototriti Team

Παρουσιάστηκαν τα off road μοντέλα της ΚΤΜ για το 2023.

Εδώ και δεκαετίες η KTM είναι η πρώτη επιλογή αγωνιζόμενων και ερασιτεχνών που ασχολούνται με motocross ή enduro και δεν σταματά να εξελίσσει τα μοντέλα της. Για το 2023 έχουμε μικρές αλλαγές στα εκτός δρόμου μοντέλα από τις σειρές XC-W, XCF-W και EXC-F. Οι νέες μοτοσυκλέτες κουβαλούν όλα εκείνα τα στοιχεία που έχουν λατρέψει οι αναβάτες των προηγούμενων μοντέλων και με τόση τεχνογνωσία και εξέλιξη όλα αυτά τα χρόνια είναι δύσκολο να φανταστείς πώς το καλό θα γίνει ακόμα καλύτερο. Όμως, η KTM προχώρησε σε μικρές βελτιώσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το πορτοκαλί παραμένει και συνδυάζεται με άλλα χρώματα.

Το πλαίσιο είναι βαμμένο σε πορτοκαλί χρώμα και νέα είναι τα γραφικά. Το πορτοκαλί παραμένει το βασικό χρώμα, αλλά η KTM πειραματίζεται και με άλλες αποχρώσεις, για μια πιο δυναμική εμφάνιση, οπότε έχουμε αρκετά μοβ στοιχεία και λευκές πινελιές που θυμίζουν enduro μοντέλα της δεκαετίας του `90. Οι αναρτήσεις προέρχονται από τη σειρά XPLOR της WP και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και εύκολες στη συντήρηση, με λιγότερα κινούμενα μέρη. Τα XC-W και XCF-W θα εφοδιάζονται με ελαστικά της Dunlop και συγκεκριμένα τα ΜΧ33 εμπρός και ΑΤ81 πίσω.

Χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές οι κινητήρες.

Σε επίπεδο κινητήρα, οι αλλαγές είναι μικρές. Τα δίχρονα σύνολα συνεχίζουν να ενσωματώνουν την τεχνολογία TPI (Transfer Port Injection), που προσφέρει καθαρότερη καύση, μικρότερη κατανάλωση και ομαλή παροχή δύναμης. Οι τετράχρονοι κινητήρες των 350, 450 και 500 κυβικών εξακολουθούν να αποτελούν κορυφαίες επιλογές για αγωνιστικό επίπεδο με την KTM να υποστηρίζει ότι είναι οι πιο καλά εστιασμένοι στην υψηλή απόδοση κινητήρες της κατηγορίας.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

MICHELIN
AUTOAGORA