Η Honda παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα CB1000GT, το sport-touring αδελφάκι του Hornet

EICMA 2025: Honda CB1000GT
Η Honda παρουσίασε στην EICMA 2025 την ολοκαίνουρια CB1000GT 2026, σηματοδοτώντας την είσοδο του ονόματος Hornet σε μια νέα sport-touring εποχή. Το νέο μοντέλο προέρχεται από το CB1000 Hornet, αλλά με σαφώς πιο τουριστικό προσανατολισμό, πιο ώριμο σχεδιασμό και αναβαθμισμένο εξοπλισμό για μεγάλα ταξίδια. Το νέο δυναμικό φέρινγκ που αγκαλιάζει αρμονικά το ρεζερβουάρ, τη μάσκα και τα πλαϊνά πάνελ και ενσωματώνει τον τετρακύλινδρο κινητήρα αφήνοντας τις τέσσερις χρωμιωμένες σωλήνες εξαγωγής σε κοινή θέα.
Αναρτήσεις μεγαλύτερης διαδρομής και πιο τουριστική εργονομία
Η Honda CB1000GT διαφέρει εμφανώς από τη naked εκδοχή της.
Διαθέτει αναρτήσεις μεγαλύτερης διαδρομής, ψηλή ζελατίνα, χούφτες και πιο φαρδιά, αναπαυτική σέλα, στοιχεία που αποδεικνύουν τον ταξιδιωτικό της χαρακτήρα.
Οι χειρολαβές συνεπιβάτη, το κεντρικό σταντ και οι νέες θέσεις μαρσπιέ προσφέρουν πιο ξεκούραστη στάση για πολύωρη οδήγηση, με τον οδηγό να κάθεται πιο όρθια και τον συνεπιβάτη σε φυσική θέση.
 
Τετρακύλινδρος 1.000cc με 150 ίππους, quickshifter και Ride by Wire
Κάτω από το φέρινγκ της CB1000GT 2026 κρύβεται ο γνωστός τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 1.000 κυβικών, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Αποδίδει 150 ίππους στις 11.000σαλ. και μέγιστη ροπή 102ΝΜ στις 8750σαλ. Το Ride  By Wire γκάζι επιτρέπει τη χρήση πέντε διαφορετικών modes οδήγησης: τέσσερις προκαθορισμένες (Standard, Sport, Rain και Tour), ενώ η λειτουργία User μπορεί να προσαρμοστεί από τον αναβάτη. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει quickshifter για ομαλές αλλαγές χωρίς συμπλέκτη και μεγαλύτερο μεταξόνιο 1.465mm για βελτιωμένη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες
 
Στάνταρ ημι-ενεργητικές αναρτήσεις και IMU 6 αξόνων
Το πλαίσιο της CB1000GT, είναι μια ατσάλινη κατασκευή από ατσάλι, σε συνδυασμό με ένα νέο ενισχυμένο πίσω υποπλαίσιο. Η CB1000GT διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό ημι-ενεργητικές αναρτήσεις Showa και Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων. Τα δύο συστήματα αλληλεπιδρούν, προσαρμόζοντας τις ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς σε πραγματικό χρόνο ώστε να ταιριάζουν στο στυλ οδήγησης και στις συνθήκες του δρόμου. Η απόσβεση υπολογίζεται με βάση την ταχύτητα διαδρομής της ανάρτησης και προσαρμόζειται με βάση τρεις παραμέτρους: την ταχύτητα της μοτοσικλέτας (παρέχεται από την ECU), τη ρύθμιση και τη δυναμική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας (παρέχεται από την IMU) και τις κινήσεις του πιρουνιού (ανιχνεύονται από αισθητήρες). Η προφόρτιση του αμορτισέρ προσφέρει 24 επίπεδα ρύθμισης, τα οποία μπορούν επίσης να επιλεγούν εν κινήσει. Το σύστημα πέδησης βασίζεται σε δίσκους 310 mm μπροστά με ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ το πίσω μέρος διαθέτει μονό δίσκο 240 mm.
 
Στάνταρ πλαϊνές βαλίτσες και TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα
Στάνταρ πλαϊνές βαλίτσες και TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα
Ο βασικός εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος και περιλαμβάνει ανεμοθώρακα που ρυθμίζεται σε πέντε θέσεις, προεγκατεστημένες βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες μαζί με βαλίτσες 65 λίτρων, cruise control, θερμαινόμενες λαβές, προστατευτικές χούφτες, κεντρικό σταντ και Quickshifter. Από τεχνολογικής άποψης, η CB1000GT προσφέρει έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα Honda RoadSync, keyless εκκίνηση και φλας αυτόματης ακύρωσης με προειδοποίηση έκτακτης ανάγκης (ESS). Το βάρος της αυξήθηκε ελαφρώς, φτάνοντας τα 229 κιλά γεμάτη, λόγω του πλούσιου εξοπλισμού και της τουριστικής προσέγγισης.
 


