Ετοιμοπαράδοτη η 390 Duke του 2024 στο δίκτυο της ΚΤΜ
Ετοιμοπαράδοτη η 390 Duke του 2024 στο δίκτυο της ΚΤΜ
Ετοιμοπαράδοτη η 390 Duke του 2024 στο δίκτυο της ΚΤΜ
  • Ετοιμοπαράδοτη η 390 Duke του 2024 στο δίκτυο της ΚΤΜ
  • Ετοιμοπαράδοτη η 390 Duke του 2024 στο δίκτυο της ΚΤΜ
  • Ετοιμοπαράδοτη η 390 Duke του 2024 στο δίκτυο της ΚΤΜ

Ετοιμοπαράδοτη η 390 Duke του 2024 στο δίκτυο της ΚΤΜ

- Κινητήρας 399cc και 44 ίππων.
- 3 Riding modes, launch control (διαθέσιμο στη λειτουργία track) και Cornering ABS.
- Νέο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα με αλουμινένιο υποπλαίσιο.
- Αναρτήσεις από την WP, με δυνατότητα ρύθμισης.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Κινητήρας 399cc και 44 ίππων

Η νέα έκδοση της 390 Duke φέρει έναν υπερκυβισμένο κινητήρα σε σχέση με τον προκάτοχό της, ανεβάζοντας τη χωρητικότητα του κυλίνδρου από τα 373 στα 398.7cc, με απόδοση 44 ίππων και 39 Nm ροπής και συμμόρφωση με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+. Καινούριο είναι και το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, που συνεργάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη. 

Η KTM 390 Duke του 2024, έφτασε τώρα στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμη στα καταστήματα της KTM. Η τιμή της είναι 6.680 ευρώ

3 Riding modes, launch control και Cornering ABS

Στο κομμάτι του εξοπλισμού, παρά το ότι πρόκειται για ένα από τα "μικρά" μοντέλα της σειράς, η KTM δεν έκανε εκπτώσεις στο κομμάτι του εξοπλισμού και έτσι στην 390 Duke του 2024 συναντάμε 3 Riding Modes ( Street, Rain, Track), με την TFT οθόνη των 5" (με δυνατότητα συνδεσιμότητας) να αλλάζει αυτόματα το interface ότανο αναβάτης επιλέγει το Track Mode, μεγαλώνοντας το στροφόμετρο, δείχνοντας την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο και το γυρολόγιο, ώστε ο αναβάτης να παίρνει άμεσα τις πληροφορίες που χρειάζεται στην πίστα. Σε αυτό το mode υπάρχει και Launch Control, ενώ στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας υπάρχει Cornering ABS και Supermoto ABS, το οποίο απενεργοποιεί το ABS στον πίσω τροχό. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα με αλουμινένιο υποπλαίσιο

Αλλαγές έχουμε και στο πλαίσιο και την εργονομία της μοτοσυκλέτας, με ένα νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου Trellis να αντικαθιστά τον προκάτοχό του και ένα χυτό αλουμινένιο υποπλαίσιο να συμπληρώνει την εικόνα. Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει λίγο σε σχέση με το μοντέλο του 2023, ενώ νέο είναι και το καμπυλωτό, αλουμινένιο ψαλίδι. Η σέλα επίσης υπέστη αλλαγές και βρίσκεται σε ύψος 820mm, ενώ μπορεί να χαμηλώσει στα 800mm. To βάρος της 390 Duke του 2024 (χωρίς υγρά) είναι 165 κιλά. 

Αναρτήσεις από την WP, με δυνατότητα ρύθμισης

Όντας ΚΤΜ, το κομμάτι των αναρτήσεων φροντίζει η WP και εφοδιάζει την 390 Duke με ένα ανεστραμμένο πιρούνι της σειράς APEX που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και επαναφορά, με διαδρομή 150mm, ενώ ίδιας διαδρομής και ίδιων δυνατοτήτων ρύθμισης είναι και το μονοσόκ αμορτισέρ στο πίσω μέρος. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 320mm μπροστά με τετραπίστονη δαγκάνα και ένας δίσκος 240mm πίσω,, με διπίστονη δαγκάνα.