EICMA 2025 – KOVE 450RR: Τετρακύλινδρο Supersport με 70 άλογα και 220χλμ/ώρα τελική!

EICMA 2025 – KOVE 450RR
Τετρακύλινδρος κινητήρας με 70 ίππους και υψηλές στροφές λειτουργίας.
Πλαίσιο αλουμινίου και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.
Φρένα με δίσκους 300 mm και ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης.
Σπορ γεωμετρία και προσαρμοσμένη εργονομία.
Τετρακύλινδρος κινητήρας με 70 ίππους και υψηλές στροφές λειτουργίας
Στην EICMA 2025, η KOVE παρουσιάζει το 450RR, το νέο supersport μοντέλο που φέρει εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα 442,9 κ.εκ., υγρόψυκτο και τετράχρονο, με 52 kW (70,1 ίππους) στις 13.000 σ.α.λ. και 39 Nm ροπής στις 9.000 σ.α.λ.. Η σχέση συμπίεσης 12,3:1 και το σύστημα τροφοδοσίας Bosch EFI συμβάλλουν στη γραμμική απόδοση και την ομαλή λειτουργία, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 220 χλμ./ώρα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. Η κατανάλωση διαμορφώνεται στα 4,5 λίτρα/100 χλμ., προσφέροντας μια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και πρακτικότητας για χρήση δρόμου ή πίστας.
Πλαίσιο αλουμινίου και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Το KOVE 450RR στηρίζεται σε πλαίσιο αλουμινίου, που εξασφαλίζει χαμηλό βάρος και ακαμψία. Οι διαστάσεις του — μήκος 2.015 mm, πλάτος 740 mm, ύψος 1.090 mm — προσδίδουν συμπαγές αποτύπωμα, ενώ το μεταξόνιο των 1.385 mm και η απόσταση από το έδαφος 140 mm προσφέρουν σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Εμπρός υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών, πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 117 mm, και πίσω μονοαμορτισέρ με εξωτερικό αεροθάλαμο, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 40 mm. Το βάρος είναι 165 κιλά πλήρες υγρών, ενώ η σέλα ρυθμίζεται μεταξύ 780 και 795 mm, επιτρέποντας σωστό έλεγχο για διαφορετικά αναστήματα.
Φρένα με δίσκους 300 mm και ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης
Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει διπλούς εμπρός δίσκους 300 mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και δίσκο 220 mm πίσω, με δικάναλο ABS στάνταρ. Οι τροχοί 17 ιντσών συνδυάζονται με ελαστικά 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω, προσφέροντας πρόσφυση και σταθερότητα.
Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό, η KOVE ενσωματώνει TCS (traction control), quick shifter, slipper clutch και launch control, στοιχεία που σπάνια συναντώνται σε μοντέλο αυτού του κυβισμού. Η TFT οθόνη παρέχει όλες τις βασικές πληροφορίες, με δυνατότητα προσαρμογής για χρήση δρόμου ή πίστας.
Σπορ γεωμετρία και προσαρμοσμένη εργονομία
Η γωνία κάστερ 24,5° και η γωνία τιμονιού 28° δείχνουν το αγωνιστικό προσανατολισμό του μοντέλου, προσφέροντας ακριβή είσοδο στις στροφές και γρήγορη απόκριση. Το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων επαρκεί για μικρές και μεσαίες αποστάσεις, ενώ η θέση οδήγησης είναι σπορ χωρίς να γίνεται υπερβολικά κουραστική. Με την KOVE 450RR, ο κατασκευαστής επεκτείνει την παρουσία του στην ευρωπαϊκή αγορά, φέρνοντας έναν τετρακύλινδρο κινητήρα που συνδυάζει απόδοση, χαμηλό βάρος και πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό.


