LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 – KOVE 350RR: Το νέο supersport με 46 άλογα για την Α2

Διαβάστηκε από 1.596 αναγνώστες (04/11/2025)
EICMA 2025 – KOVE 350RR
4 Φωτογραφίες »

EICMA 2025 – KOVE 350RR

Σπορ σχεδίαση και διαστάσεις που θυμίζουν «μεγάλη» μοτοσυκλέτα.
Δικύλινδρος κινητήρας 344 κ.εκ. με 47,6 άλογα και 190 km/h τελική.
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και Brembo φρένα.
Στήσιμο για πραγματική supersport εμπειρία.

mototriti Team

Σπορ σχεδίαση και διαστάσεις που θυμίζουν «μεγάλη» μοτοσυκλέτα

Βρισκόμαστε μπροστά στο περίπτερο της KOVE στην EICMA 2025, όπου το νέο 350RR κάνει την πρώτη του εμφάνιση μπροστά στο κοινό της Ευρώπης. Η μοτοσυκλέτα ξεχωρίζει με το καθαρά supersport στυλ της: αιχμηρές γραμμές, χαμηλό φέρινγκ και διπλό προβολέα που θυμίζει μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού. Με μήκος 2.000 mm, πλάτος 745 mm και ύψος 1.100 mm, το 350RR δείχνει πλήρες και στιβαρό, χωρίς να χάνει την ευελιξία που απαιτείται από μια μοτοσυκλέτα της μεσαίας κατηγορίας. Το μεταξόνιο των 1.370 mm και το ύψος σέλας στα 790 mm υπόσχονται σωστό ζύγισμα και εύκολη πρόσβαση για κάθε αναβάτη, ενώ το βάρος των 151 κιλών (πλήρες υγρών) ενισχύει τη φιλικότητα στον χειρισμό.
 

Δικύλινδρος κινητήρας 344 κ.εκ. με 47,6 άλογα και 190 km/h τελική

Στην καρδιά του 350RR βρίσκεται ένας δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας 344 κ.εκ. με οκτώ βαλβίδες και διάταξη DOHC, σχεδιασμένος για να αποδίδει ισχύ και στροφάρισμα. Αποδίδει 35 kW (47,6 ίππους) στις 11.500 σ.α.λ. και 32 Nm ροπής στις 9.000 σ.α.λ., ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, φτάνει σε τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα. Η σχέση συμπίεσης 12,5:1 και η EFI τροφοδοσία εξασφαλίζουν άμεση απόκριση και σταθερή λειτουργία, ενώ το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων προσφέρει ικανοποιητική αυτονομία για τη χρήση εντός και εκτός πόλης. Ο κινητήρας είναι χαρακτηριστικός της φιλοσοφίας της KOVE: ελαφρύς, σφιχτός σε διαστάσεις, αλλά ικανός να αποδίδει σε υψηλές στροφές, με χαρακτήρα που θυμίζει αγωνιστική μοτοσυκλέτα.
 

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και Brembo φρένα

Η KOVE 350RR στηρίζεται σε αναρτήσεις με ρυθμίσεις που συναντάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Μπροστά διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι (USD) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ με προφόρτιση, συμπίεση και επαναφορά. Οι διαδρομές είναι 124 mm εμπρός και 43 mm πίσω, παρέχοντας άμεση απόκριση και σπορ αίσθηση χωρίς να θυσιάζεται η άνεση.
Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει εμπρός δίσκο 320 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα Brembo, και πίσω δίσκο 240 mm με διπίστονη δαγκάνα, συνδυασμός που προσφέρει αίσθηση ελέγχου και σταθερότητα ακόμη και σε έντονο φρενάρισμα. Οι τροχοί 17 ιντσών με ελαστικά 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω συμπληρώνουν ένα σπορ σετάρισμα που προσανατολίζεται στη μέγιστη πρόσφυση και ευελιξία.
 

Στήσιμο για πραγματική supersport εμπειρία

Η KOVE δίνει στο 350RR μια γεωμετρία που θυμίζει καθαρόαιμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα, με rake angle 24,5° και γωνία τιμονιού 30°, προσφέροντας ισορροπία ανάμεσα στη σταθερότητα και την ευελιξία. Η απόσταση από το έδαφος (150 mm) επιτρέπει σπορ οδήγηση σε δρόμο, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί πρακτικότητα για καθημερινή χρήση. Παρά τον σπορ προσανατολισμό της, η θέση οδήγησης δεν είναι ακραία — παραμένει φιλική για καθημερινό αναβάτη, με σωστή κατανομή βάρους και ρεαλιστική εργονομία.
Το KOVE 350RR έρχεται να καλύψει ένα ενδιαφέρον κενό ανάμεσα στα entry-level supersport των 300 κ.εκ. και τα πιο δυνατά 400άρια, προτείνοντας έναν ισορροπημένο συνδυασμό επιδόσεων, εξοπλισμού και design. Στην EICMA 2025, συγκέντρωσε τα βλέμματα των επισκεπτών για την ποιότητα κατασκευής του, αποδεικνύοντας ότι η κινεζική εταιρεία έχει πλέον τεχνογνωσία που μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στους καθιερωμένους κατασκευαστές της κατηγορίας.
 

AUTOAGORA