Ducati Multistrada V4

Ducati Multistrada V4

Ducati Multistrada V4

Ducati Multistrada V4

Τα σημεία που φιλοξενούν τους αισθητήρες ραντάρ είναι ορατά εμπρός και πίσω.

Τα σημεία που φιλοξενούν τους αισθητήρες ραντάρ είναι ορατά εμπρός και πίσω.

Τα σημεία που φιλοξενούν τους αισθητήρες ραντάρ είναι ορατά εμπρός και πίσω.

Τα σημεία που φιλοξενούν τους αισθητήρες ραντάρ είναι ορατά εμπρός και πίσω.

Ο κινητήρας V4 Granturismo αποδίδει 170 ίππους.

Ο κινητήρας V4 Granturismo αποδίδει 170 ίππους.

Μια μεγάλη οθόνη TFT 6,5 ιντσών απεικονίζει τις ενδείξεις και τα όργανα.

Μια μεγάλη οθόνη TFT 6,5 ιντσών απεικονίζει τις ενδείξεις και τα όργανα.

  • Ducati Multistrada V4
  • Ducati Multistrada V4
  • Τα σημεία που φιλοξενούν τους αισθητήρες ραντάρ είναι ορατά εμπρός και πίσω.
  • Τα σημεία που φιλοξενούν τους αισθητήρες ραντάρ είναι ορατά εμπρός και πίσω.
  • Ο κινητήρας V4 Granturismo αποδίδει 170 ίππους.
  • Μια μεγάλη οθόνη TFT 6,5 ιντσών απεικονίζει τις ενδείξεις και τα όργανα.

Ducati Multistrada V4: Έκρηξη τεχνολογίας και επιδόσεων στα Adventure

Η Ducati Multistrada V4 έρχεται ως η κορυφαία της ιστορίας της, με κινητήρα, τεχνολογία και επιδόσεις που πάνε το μοντέλο στο επόμενο επίπεδο.

Ducati Multistrada V4: Ένα πάντρεμα, μα τι πάντρεμα!

Η Ducati Multistrada είναι η πιο πολύπλευρη μοτοσυκλέτα της εταιρείας του Borgo Panigale, με επιτυχημένη πορεία που μετρά σχεδόν 20 χρόνια. Γνωστή για τον συνδυασμό πολυχρηστικότητας με τις καταιγιστικές επιδόσεις που χαρακτηρίζει τις Ducati, η Multistrada απογειώθηκε με τον κινητήρα V4 ονόματι V4 Granturismo. Αμεσος απόγονος του Desmosedici Stradale από την Panigale V4 και για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες, χωρίς Desmo σύστημα στις βαλβίδες, ο νέος κινητήρας αλλάζει τα δεδομένα, για το τι περιμένεις από μία mega adventure.


Ducati Multistrada V4

Ducati Multistrada V4

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

170 άλογα και «βαλβίδες» κάθε 60.000 χιλιόμετρα

Ο κινητήρας της Multistrada V4  είναι μικρότερος σε διαστάσεις αλλά και ελαφρύτερος κατά 1,2 κιλά -ζυγίζει 66,7 κιλά- από αυτόν του απερχόμενου μοντέλου – ενώ η μεγαλύτερη αλλαγή έχει γίνει στα σωθικά του: Δεν χρησιμοποιείται δεσμοδρομικό σύστημα, αλλά συμβατικές βαλβίδες με ελατήριο. Ο βασικός λόγος πίσω από αυτή την κίνηση είναι η σημαντική επιμήκυνση των διαστημάτων μεταξύ των εργασιών συντήρησης, αφού στη Multistrada V4 η αλλαγή λαδιού προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ. ενώ απαιτείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000(!) χλμ., που αποτελεί ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής. Ο V4 Granturismo έχει χωρητικότητα 1.158 κ.εκ. και αποδίδει 170 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 12,75 kg-m. στις 8.750 σ.α.λ.. Οι δύο πίσω κύλινδροι παραμένουν απενεργοποιημένοι στο ρελαντί, ώστε να περιορίζεται η συσσώρευση θερμότητας, ενώ υπάρχουν μικρά φτερά και στις δύο πλευρές του κινητήρα για εκτροπή της θερμότητας από τα πόδια του αναβάτη. Αύξησε την ισχύ της Ducati Multistrada V4 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτα. 

Η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο με σύστημα ραντάρ

Η Multistrada V4 κατακτά την παγκόσμια πρωτιά της μοτοσυκλέτας με σύστημα ανίχνευσης με ραντάρ εμπρός και πίσω, που επιτρέπει τη λειτουργία του Adaptive Cruise Control (ACC) και του Blind Spot Detection (BSD), σε συνεργασία με την Bosch. Το Cruise control, με εύρος λειτουργία από 30 έως 160 χλμ./ώρα, διατηρεί την ταχύτητα που έχεις επιλέξει, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας απαλά ανάλογα με τις πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν μέσω της ανίχνευσης του ραντάρ. Παράλληλα η λειτουργία τυφλού σημείου χρησιμοποιεί το οπίσθιο ραντάρ για την παρακολούθηση οχημάτων που πλησιάζουν από πίσω, και φωτίζει μια λυχνία LED στον αριστερό ή δεξιό καθρέφτη ως προειδοποίηση. Προφανώς, αυτά είναι συστήματα που αναβαθμίζουν σημαντικά το επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας που ο αναβάτης της Multistrada V4 απολαμβάνει.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »