Οδηγώντας

Οδηγώντας

Οδηγώντας

  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Δεν είναι μυστικό ότι το 310T2 θα περάσει την περισσότερη από την ζωή του στην πόλη, συνεπώς πρέπει να είναι παραπάνω από έτοιμο για αυτό τον ρόλο. Στην καθημερινότητα, βασικά όπλα του μοντέλου είναι η άνεση από την θέση οδήγησης και τις αναρτήσεις, αλλά και η χαμηλή κατανάλωση. Στις αστικές διαδρομές, το  τιμόνι χάρη στο πλάτος και το ύψος του κρατά τον αναβάτη ξεκούραστο, ενώ προσφέρει υψηλό επίπεδο ελέγχου στην ευμεγέθη σιλουέτα του 310 T2. Πράγματι, εντός πόλης η ευκολία χειρισμού του μοντέλου είναι αδιαμφισβήτητη, ενώ μια ελαφρώς αποκομμένη αίσθηση από το μπροστινό κατά περίπτωση δεν αποτελεί πρόβλημα, μιας και το τιμόνι στηρίζεται σε καβαλέτα με ελαστικά παρεμβύσματα για καλύτερη απορρόφηση κραδασμών από το οδόστρωμα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Ο κινητήρας μας είναι γνώριμος από την οικογένεια των «310» εδώ και αρκετά χρόνια και η ζωηρότητα του χαρακτήρα του ξεχώριζε κάθε φορά. Για το Τ2, ο κινητήρας έχει να κινήσει το βαρύτερο μέλος της οικογένειας και αυτό γίνεται αισθητό, ωστόσο η ισχύς χαρακτηρίζεται σε κάθε περίπτωση επαρκής. Στις χαμηλές και μεσαίες στροφές η ελαστικότητα του μονοκύλινδρου ικανοποιεί, ενώ πάνω από τις 7.000 στροφές γίνεται αισθητό ένα «σκαλοπάτι» της ισχύος προς τα επάνω. Πολύ καλή εντύπωση μας άφησαν οι αναρτήσεις, στο επίπεδο της  άνεσης, καθώς το αρκετά μαλακό setup τους επιτρέπει στο 310T2 να καταπίνει κάθε κακοτεχνία του δρόμου, σαν να δίνεις λιχουδιά σε πιτσιρίκι μετά το σχολείο, αυξάνοντας έτσι αισθητά την άνεση στις διαδρομές. Αυτά είναι τα μεγάλα προσόντα των adventure μοτοσυκλετών για τις πόλεις μας και τους δρόμους της, που κάποιες φορές θυμίζουν… χωματόδρομους. Στην πέδηση οι δύο δίσκοι αποδείχθηκαν επίσης επαρκείς σε ισχύ και προοδευτικότητα, αν και χρειάζεσαι μπόλικη δύναμη στην μανέτα του εμπρός φρένου για να εξάγεις την μέγιστη ισχύ επιβράδυνσης.
 
Εκτός της πόλης, το 310T2 προσφέρει ικανή ανεμοκάλυψη στην εθνική και το 310T2 μπορεί να κρατήσει εύκολα ταχύτητες της τάξης των 120-130 χιλιομέτρων την ώρα για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Ένα επίπεδο κραδασμών που παράγει ο κινητήρας στις ψηλές στροφές υπάρχει, αλλά δεν είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Σε στριφτερά κομμάτια επαρχιακού, το μοντέλο δεν λέει όχι, ευνοώντας το ομαλότερο στυλ οδήγησης και προσφέροντας ικανοποιητικά περιθώρια πρόσφυσης ακόμη και για πιο γρήγορες βόλτες. Για το τέλος αφήσαμε την οδήγηση στο χώμα, σημείο στο οποίο το T2 απέδωσε αξιοσημείωτα καλά, τηρουμένων και των αναλογιών του προσανατολισμού του. Με τις μαλακές αναρτήσεις και το «ατού» των ακτινωτών τροχών, το 310T2 κάνει την πρόσβαση σε εκτός δρόμου περάσματα εύκολη ακόμη και για λιγότερο έμπειρους, ενώ το ζύγισμα του αποδείχθηκε σωστά μελετημένο. Ακόμα, ο κινητήρας παραμένει ελαστικός χωρίς να γίνεται απότομος και χωρίς να «ξεκολλά» τον πίσω τροχό χωρίς να το θέλει ο αναβάτης.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA