Ο εμπρόσθιος τροχός 19 ιντσών αποτελεί σημαντική αλλαγή για τον τονισμό των εκτός δρόμου δυνατοτήτων. Οι αναρτήσεις είναι έτοιμες να προσφέρουν απροβλημάτιστες εξερευνήσεις εκτός δρόμου. Οι ακτινωτοί

Ο εμπρόσθιος τροχός 19 ιντσών αποτελεί σημαντική αλλαγή για τον τονισμό των εκτός δρόμου δυνατοτήτων. Οι αναρτήσεις είναι έτοιμες να προσφέρουν απροβλημάτιστες εξερευνήσεις εκτός δρόμου. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι tubeless, στα πρότυπα των μεγαλύτερων adventure μοτοσυκλετών.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Κάτω από το περίτεχνο «ντύσιμο» του 310T2 κρύβεται ένα ατσάλινο πλαίσιο, με σαφείς «παντός εδάφους» καταβολές, τον ρόλο του οποίου υποστηρίζει ανάλογα και το όλο στήσιμο του μοντέλου. Στην εμπρός ανάρτηση, το USD πιρούνι διαμέτρου 37 χιλιοστών έχει διαδρομή 110 χιλιοστών, ενώ το όμορφο αλουμινένιο ψαλίδι πίσω συνδέεται με αμορτισέρ διαδρομής 46 χιλιοστών, που ρυθμίζεται στην προφόρτιση. Την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι εμπρός και πίσω, διαμέτρου 300 και 240 χιλιοστών, που συνεργάζονται με δαγκάνες 2 και ενός εμβόλου αντίστοιχα, ενώ το ABS 9.1 της Bosch επιτηρεί το φρενάρισμα αποτρέποντας το μπλοκάρισμα, ακόμη και με δυναμική του παρέμβαση αν αυτό είναι απαραίτητο.

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA