Η σέλα αποδείχθηκε αρκετά άνετη, κυρίως λόγω τους σχήματος της και της υποστήριξης μέσης που παρέχει.

Η σέλα αποδείχθηκε αρκετά άνετη, κυρίως λόγω τους σχήματος της και της υποστήριξης μέσης που παρέχει.

Το μικρό ντουλαπάκι κάτω από την οθόνη, μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων.

Το μικρό ντουλαπάκι κάτω από την οθόνη, μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων.

Οι πολυάριθμοι διακόπτες του 310T2 είναι απαραίτητοι για τον χειρισμό όλων των συστημάτων του. Οι «εξωτερικοί» σε κάθε πλευρά, είναι φωτιζόμενοι με την ενεργοποίηση των φώτων.

Οι πολυάριθμοι διακόπτες του 310T2 είναι απαραίτητοι για τον χειρισμό όλων των συστημάτων του. Οι «εξωτερικοί» σε κάθε πλευρά, είναι φωτιζόμενοι με την ενεργοποίηση των φώτων.

Οι πολυάριθμοι διακόπτες του 310T2 είναι απαραίτητοι για τον χειρισμό όλων των συστημάτων του. Οι «εξωτερικοί» σε κάθε πλευρά, είναι φωτιζόμενοι με την ενεργοποίηση των φώτων.

Οι πολυάριθμοι διακόπτες του 310T2 είναι απαραίτητοι για τον χειρισμό όλων των συστημάτων του. Οι «εξωτερικοί» σε κάθε πλευρά, είναι φωτιζόμενοι με την ενεργοποίηση των φώτων.

Η οθόνη TFT απεικονίζει πλειάδα πληροφοριών, ακόμα και θερμοκρασία και πίεση ελαστικών, όμως αν την φωτίζει απευθείας ο ήλιος γίνεται αρκετά δυσανάγνωστη.

Η οθόνη TFT απεικονίζει πλειάδα πληροφοριών, ακόμα και θερμοκρασία και πίεση ελαστικών, όμως αν την φωτίζει απευθείας ο ήλιος γίνεται αρκετά δυσανάγνωστη.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, με την βοήθεια ηλεκτρικού μηχανισμού.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, με την βοήθεια ηλεκτρικού μηχανισμού.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, με την βοήθεια ηλεκτρικού μηχανισμού.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, με την βοήθεια ηλεκτρικού μηχανισμού.

  • Η σέλα αποδείχθηκε αρκετά άνετη, κυρίως λόγω τους σχήματος της και της υποστήριξης μέσης που παρέχει.
  • Το μικρό ντουλαπάκι κάτω από την οθόνη, μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων.
  • Οι πολυάριθμοι διακόπτες του 310T2 είναι απαραίτητοι για τον χειρισμό όλων των συστημάτων του. Οι «εξωτερικοί» σε κάθε πλευρά, είναι φωτιζόμενοι με την ενεργοποίηση των φώτων.
  • Οι πολυάριθμοι διακόπτες του 310T2 είναι απαραίτητοι για τον χειρισμό όλων των συστημάτων του. Οι «εξωτερικοί» σε κάθε πλευρά, είναι φωτιζόμενοι με την ενεργοποίηση των φώτων.
  • Η οθόνη TFT απεικονίζει πλειάδα πληροφοριών, ακόμα και θερμοκρασία και πίεση ελαστικών, όμως αν την φωτίζει απευθείας ο ήλιος γίνεται αρκετά δυσανάγνωστη.
  • Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, με την βοήθεια ηλεκτρικού μηχανισμού.
  • Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, με την βοήθεια ηλεκτρικού μηχανισμού.

Ανεση-εργονομία

Η θέση οδήγησης εστιάζει ξεκάθαρα στην πολλαπλότητα ρόλων και αυτό που θα προσέξετε με το «καλημέρα σας», είναι η άνεση που προσφέρει η σέλα. Μην ξεγελιέστε από το λεπτό παρουσιαστικό της και το ιδιαίτερο σχήμα της: Στην πράξη, η σέλα αυτή αποδεικνύεται πολύ πιο άνετη από όσο φαίνεται, καθώς το σχήμα της αγκαλιάζει το σώμα του αναβάτη, ενώ το αφρώδες είναι σχεδόν ιδανικό σε ποσότητα και σκληρότητα. Και λέμε σχεδόν, διότι μόνο σε διαδρομές μεγαλύτερης των δύο ωρών ίσως χρειαστείτε μια μικρή στάση, ενώ σε κάθε άλλο σενάριο δεν τίθεται κανένα θέμα. Ο συνεπιβάτης διαθέτει επαρκέστατα επίπεδα άνεσης και αρκετό χώρο για να «απλωθεί», ενώ η μεγάλη σχάρα πίσω επιτελεί φυσικά και τον ρόλο χειρολαβών. Επιστρέφοντας στην εργονομία της θέσης οδήγησης, αξίζει να σημειωθεί ότι το σχήμα του ρεζερβουάρ ευνοεί την τοποθέτηση των γονάτων, ενώ το τιμόνι είναι αρκετά ψηλά τοποθετημένο και αρκούντως πλατύ, για μια ξεκάθαρα όρθια θέση οδήγησης όπου και η τοποθέτηση των μαρσπιέ είναι ορθή για εντός ή εκτός δρόμου διαδρομές.


Το μικρό ντουλαπάκι κάτω από την οθόνη, μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων.

Το μικρό ντουλαπάκι κάτω από την οθόνη, μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Το σημείο στο οποίο το 310T2 λάμπει είναι ο εξοπλισμός, ειδικά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη και μάλιστα ηλεκτρικά (αν και σε μόνο 2 θέσεις), ενώ οι τροχοί φέρουν σύστημα απεικόνισης τόσο της πίεσης, όσο και της θερμοκρασίας (!!) τους. Ακόμα, εξοπλίζεται με σύστημα ανάφλεξης keyless, που αντικαθιστά το κλειδί με τον γνωστό, ασύρματο πομπό που δεν χρειάζεται να βγει ποτέ από την τσέπη του αναβάτη. Το τιμόνι κλειδώνει ηλεκτρονικά, ενώ τόσο το καπάκι του ρεζερβουάρ όσο και σέλα ξεκλειδώνουν με την χρήση πλήκτρων στο τιμόνι.

Οι πολυάριθμοι διακόπτες του 310T2 είναι απαραίτητοι για τον χειρισμό όλων των συστημάτων του. Οι «εξωτερικοί» σε κάθε πλευρά, είναι φωτιζόμενοι με την ενεργοποίηση των φώτων.

Οι πολυάριθμοι διακόπτες του 310T2 είναι απαραίτητοι για τον χειρισμό όλων των συστημάτων του. Οι «εξωτερικοί» σε κάθε πλευρά, είναι φωτιζόμενοι με την ενεργοποίηση των φώτων.


Την εμφάνιση των ενδείξεων αναλαμβάνει μια TFT οθόνη, η οποία περιλαμβάνει πλήθος πληροφοριών και 4 διαφορετικούς τρόπους απεικόνισης ανάλογα με τα γούστα του αναβάτη. Η οθόνη είναι ευανάγνωστη, αρκεί να μην την φωτίζει απευθείας ο ήλιος ο οποίος θα κάνει δυσχερή την θέαση της. Ακριβώς από κάτω της, βρίσκεται ένα μικρό ντουλαπάκι στο οποίο μπορείτε να βάλετε μικροαντικείμενα όπως κάρτες ή κέρματα. Στο εσωτερικό αριστερό μέρος των εμπρόσθιων fairing, βρίσκεται και η διπλή παροχή ρεύματος USB, που μπορεί να τροφοδοτήσει απευθείας κινητό η GPS που ο αναβάτης τοποθετεί μπροστά του. Οι μανέτες συμπλέκτη και φρένου είναι ρυθμιζόμενες, ενώ οι διακόπτες φωτίζονται σε κόκκινο χρώμα, όταν ενεργοποιήσετε τα φώτα –ναι, το 310T2 δίνει την δυνατότητα απενεργοποίησης τους, καθώς τα LED περιλαμβάνουν φώτα ημέρας.

Οι πολυάριθμοι διακόπτες του 310T2 είναι απαραίτητοι για τον χειρισμό όλων των συστημάτων του. Οι «εξωτερικοί» σε κάθε πλευρά, είναι φωτιζόμενοι με την ενεργοποίηση των φώτων.

Οι πολυάριθμοι διακόπτες του 310T2 είναι απαραίτητοι για τον χειρισμό όλων των συστημάτων του. Οι «εξωτερικοί» σε κάθε πλευρά, είναι φωτιζόμενοι με την ενεργοποίηση των φώτων.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA