Γνωστός εδώ και χρόνια πλέον, ο ζωηρός μονοκύλινδρος των 35,4 ίππων αποδίδει μια χαρά για τις ανάγκες και την αποστολή του 310T2.

Γνωστός εδώ και χρόνια πλέον, ο ζωηρός μονοκύλινδρος των 35,4 ίππων αποδίδει μια χαρά για τις ανάγκες και την αποστολή του 310T2.

    Κινητήρας

    O μονοκύλινδρος των 312 κ.εκ. μας είναι πλέον γνώριμος από την Zontes, εξοπλίζοντας πολλαπλά μοντέλα της γκάμας και κερδίζοντας θετικά σχόλια για την σπιρτάδα και την χαμηλή κατανάλωση του. Ο κινητήρας φέρει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, με υψηλή σχέση συμπίεσης που αγγίζει το 12,5:1, για την βέλτιστη θερμική αποδοτικότητα. Η απόδοση παραμένει στους 35,4 ίππους και τα 3 kgmροπής, στις 9.500 και 7.500 στροφές αντίστοιχα. Ένας συμπλέκτης ολίσθησης, χρησιμοποιείται για να κάνει την αίσθηση στην μανέτα πιο μαλακή και να μειώσει την ολίσθηση του πίσω τροχού στα κατεβάσματα, ενώ ο κινητήρας φέρει 2 χαρτογραφήσεις ισχύος: Eco και Sport. Ο κινητήρας προσφέρει αξιοπρεπείς επιδόσεις στο μοντέλο των 193 κιλών, αφού καταφέρνει να το ωθήσει μέχρι την τελική ταχύτητα των 147 πραγματικών χιλιομέτρων την ώρα, ενώ ενδεικτικά επιταχύνει το 0-100 σε 7,7 δευτερόλεπτα και μια ρεπρίζ 50-100 με 4η σχέση, σε 6,5. Στην κατανάλωση, το αποτέλεσμα ικανοποιεί πλήρως, αφού τα 4,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα είναι μια λογική επίδοση, η οποία σε συνδυασμό με το… κτηνώδες ρεζερβουάρ των 19 λίτρων μπορεί να εκτοξεύσει την αυτονομία στα θεωρητικά επίπεδα των 420 χιλιομέτρων. Παραπάνω από αρκετή για κάθε φύσης περιπέτεια. Αύξησε την ισχύ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    του Daytona 310T2 με φίλτρο DNA,το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκεσε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.

      

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA