Μια μοτοσυκλέτα που τιμά την...τιμή της, μέχρι το τελευταίο ευρώ και βάλε!

    Η άποψή μας: Αξίζει να το σκεφτείς

    Η πρώτη σπορ μοτοσυκλέτα της Bajajπου φτάνει στην χώρα μας είναι συνολικά ένα πολύ αξιόλογο μοντέλο. Tα στοιχεία της επιτυχίας είναι απλά: Η προσεκτική εργασία των μηχανικών της εταιρείας και η μακροχρόνια μελέτη του ανταγωνισμού, συνδυάστηκαν με την γνωστή τεχνογνωσία της ΚΤΜ για τα μηχανικά μέρη.Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα με ριζοσπαστική εμφάνιση, ικανή και πολύ εύχρηστη σε κάθε πεδίο χρήσης, διαθέσιμη σε μία πολύ ανταγωνιστική τιμή, χαμηλότερη από αυτή αντίστοιχων προτάσεων των εταιρειών στα 125 κυβικά. Μην στέκεστε λοιπόν στο ότι το όνομα «Bajaj» δεν είναι ακόμα πολύ γνωστό στην Ελλάδα, μιας και σε παγκόσμιο επίπεδο είναι κολοσσός! Προχωρήστε λοιπόν άφοβα...



    Κινητήρας
    Κυβισμός (κ.εκ.) 199.5
    Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.) 72X49
    Συμπίεση (:1) Δ/Α
    Ισχύς (ίπποι/σαλ) 24,5/9.750
    Ροπή (kgm/σαλ) 1,9/8.000
    Τροφοδοσία Ψεκασμός
    Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 151
    Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 3
    Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
    Τύπος πλαισίου Ατσάλινο διπλής δοκού
    Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
    Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
    Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, 2Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/230, 1Ε
    Τροχοί-ελαστικά
    Ελαστικό Ε 100/80-17"
    Ελαστικό Π 130/70-17"
    Διαστάσεις-βάρος (χλστ.)
    Μήκος 1,999
    Πλάτος 765
    Μεταξόνιο  1,355
    Ύψος σέλας Δ/Α
    Βάρος (κιλά) 164
    Εξοπλισμός
    ABS/Ρυθμ.  Ν/Ο
    Traction Control/Ρυθμ.  Ο/Ο
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer Ο
    Υπολογιστής ταξιδιού Ο
    Μερικός χιλιομετρητής Ν
    Ένδειξη βενζίνης Ν
    Ένδειξη θερμοκρασίας Ο
    Θερμ. Περιβάλλοντος  Ο
    Ζελατίνα/Ρυθμ.  Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/Ο
    Πλάγιο σταντ Ν
    Κεντρικό σταντ Ο
    Χειρολαβές/Σχάρα Ο/Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π Ο/Ν