Με τα 3 μπουζί στον μοναδικό του κύλινδρο, ο κινητήρας του RS200 πετυχαίνει τόσο πολύ καλές επιδόσεις, όσο και απίστευτα μικρή κατανάλωση.

Με τα 3 μπουζί στον μοναδικό του κύλινδρο, ο κινητήρας του RS200 πετυχαίνει τόσο πολύ καλές επιδόσεις, όσο και απίστευτα μικρή κατανάλωση.

    Κινητήρας: 3 μπουζί σε έναν κύλινδρο!

    Ναι, καλά διαβάσατε. Δεν κάνουμε λάθος, ούτε το Triple Spark που αναγράφεται στο δεξί καπάκι του κινητήρα είναι marketing trick ή περιγραφή λειτουργίας της ηλεκτρονικής ανάφλεξης. Ο κινητήρας του RS200 έχει 3 μπουζί στον μοναδικό του κύλινδρο. Για ποιο λόγο; Φυσικά, για να τελειοποιήσει την ποιότητα της καύσης και την αποδοτικότητά της. Έτσι, τόσο η ισχύς του κινητήρα αυξάνεται, όσο και η κατανάλωσή του μειώνεται. Είναι γνωστά τα πλεονεκτήματα, τα οπία προέρχονται από την χρήση 2 μπουζί ανα κύλινδρο και είναι πολλές οι εταιρείες, που χρησιμοποιούν αυτή την τεχνολογία. Η Bajaj όμως θέλησε να την ωθήσει ένα βήμα παραπέρα, «στριμώχοντας» και ένα τρίτο μπουζί σε μία κεφαλή. 

    Έτσι εξηγείται η απίστευτα χαμηλή μέση κατανάλωση που μετρήσαμε στο RS200. Σε μέσο κύκλο, το μοντέλο ίσα που καταναλώνει 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, με την μέγιστη κατανάλωση που μετρήσαμε να ανέρχεται στα 4 και την ελάχιστη κάτω από 1,9!!! Κατά τα άλλα, ο κινητήρας βασίζεται σε αυτόν του KTM 200 Duke/RC, μόνο που έχει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής αντί για δύο, με 4 βαλβίδες. Αποδίδει 24,5 ίππους και 1,9 kgm ροπής και, όπως επιτάσσουν οι νόμοι, συμφωνεί με το Euro4. Η εξάτμιση με το ευμεγέθες καζανάκι, βγαίνει από κάτω και δεξιά της μοτοσυκλέτας και ακούγεται όσο χρειάζεται, ούτε πολύ «φιμωμένη» ούτε βέβαια πολύ έντονα. 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    Σελίδα 1Bajaj Pulsar RS200
    Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα: Εκπλήσσει!
    Σελίδα 3Aνεση-εργονομία: Ανάμεσα σε 2 κόσμους
    Σελίδα 4Κινητήρας: 3 μπουζί σε έναν κύλινδρο!
    Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις- φρένα: Με έμπνευση από τα «μεγάλα»
    Σελίδα 6Οδηγώντας: Sportbike με τρόπους
    Σελίδα 7Η άποψή μας: Αξίζει να το σκεφτείς
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά