Ιδιαίτερα τολμηρή σχεδίαση εμπρός και πίσω. Το RS200 είναι σίγουρο ότι δεν θα περάσει απαρατήρητο, από κανέναν.

Ιδιαίτερα τολμηρή σχεδίαση εμπρός και πίσω. Το RS200 είναι σίγουρο ότι δεν θα περάσει απαρατήρητο, από κανέναν.

Εμφάνιση-ποιότητα: Εκπλήσσει!

Πραγματικά είχαμε αρκετό καιρό να δουμε μια σπορ μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, τόσο επιθετική και ενδιαφέρουσα σε εμφάνιση. Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού στην Bajaj ήξεραν τι έκαναν: Όταν είσαι νεοεισερχόμενος σε έναν χώρο, πρέπει να στρέψεις την προσοχή επάνω σου και το Pulsar RS200 παίζει πολύ δυνατά σε αυτό το σημείο. Η μοτοσυκλέτα δανείζεται αρκετές λεπτομέρειες από μεγάλα supersport μοντέλα, όπως τα κυκλικά φωτιστικά σώματα και οι πανταχού παρούσες αιχμές και γωνίες, συνθέτοντας μια δική του ταυτότητα, άμεσα αναγνωρίσιμη. Βέβαια, όπως είναι αναμενόμενο, το αποτέλεσμα θα συζητηθεί, καθώς η αισθητική του RS200 χαρακτηρίζεται τολμηρή και χρειάζεται σίγουρα λίγο χρόνο να την συνηθίσεις, αλλά το μόνο βέβαιο είναι ότι η μοτοσυκλέτα κάνει «μπαμ» από χιλιόμετρα! Εντάξει, στο όλο σύνολο λίγο υπερβολικά φαίνονται το πίσω φανάρι (που είναι ενσωματωμένο στην βάση της πινακίδας) αλλά και οι...εξόριστοι καθρέπτες, που είναι πολύ μπροστά σε σχέση με την μοτοσυκλέτα. 


Στον τομέα της ποιότητας κατασκευής η RS200 δείχνει ένα πολύ καλό πρόσωπο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς και την τιμή της. Τα πλαστικά είναι πολύ καλά σε κατασκευή, δεν έχουν αίσθηση «εύθραυστου» ή μικρού πάχους υλικού, ενώ ακόμα καλύτερα είναι τα μεταλλικά μέρη. Σε σημεία όπως το πλαίσιο, τα κλιπ-ον και η τιμονόπλακα, η ποιότητα είναι τουλάχιστον εφάμιλλη με άλλες, αρκετά ακριβότερες μοτοσυκλέτες. Την εικόνα κλείνει η βαφή, η οποία κρίνεται εξαιρετικής ποιότητας.