Η σέλα θυμίζει καθαρόαιμο σε εμφάνιση αλλά και σε σκληρότητα. Το κενό που δημιουργείται στο πίσω μέρος χρησιμεύει ως χειρολαβές.

Ο πίνακας οργάνων θυμίζει καντράν αγωνιστικού Supermoto, απεικονίζοντας μόνο τα απολύτως απαραίτητα.

Πέρα από το μικρό τους μέγεθος, οι διακόπτες του SX δεν έχουν εκπλήξεις.

Πέρα από το μικρό τους μέγεθος, οι διακόπτες του SX δεν έχουν εκπλήξεις.

Aνεση – Εργονομία

Η κατηγορία δεν είναι συνυφασμένη με την άνεση και αυτό το καταλαβαίνεις αμέσως μόλις καθίσεις στην ίσια σέλα του. Η απόστασή της στα 880 χιλ από το έδαφος δεν θα σταθεί εμπόδιο για να πατήσεις σταθερά όταν σταματάς λόγω του στενού συνολικά πλάτους, αλλά το αφρώδες της δεν επαρκεί για πολύωρη παραμονή πάνω της. Φυσικά αυτό δεν εκπλήσσει, καθώς το SX 125 δεν προορίζεται για ταξίδια αλλά για οδήγηση στην πόλη. Και σε αυτές τις συνθήκες, ειδικά όταν κινείσαι με γρήγορους ρυθμούς διαπιστώνεις ότι η επιθετική θέση οδήγησης όχι μόνο δεν ενοχλεί αλλά βοηθά. 

Το φαρδύ τιμόνι και η σέλα που φτάνει μπροστά μέχρι το ρεζερβουάρ των 7.5 λίτρων, σου επιτρέπει να τοποθετείς το σώμα σου έτσι ώστε να προσαρμόζεσαι πάνω του ανάλογα το στιλ οδήγησής σου. Οι διακόπτες είναι απλοί τόσο στην εμφάνιση όσο και στην λειτουργία τους, όπως αντίστοιχα και το ψηφιακό όργανο που παρέχει στον αναβάτη αρκετές πληροφορίες (χλμ/ώρα, θερμοκρασία κινητήρα, ολικό και 2 μερικούς  χιλιομετρητές, ρολόι , υπενθύμιση service και τάση μπαταρίας) χωρίς όμως να διαθέτει δείκτη βενζίνης αλλά μόνο ενδεικτική λυχνία ρεζέρβας.