Κινητήρας: Ελαστικός και οικονομικός, ο δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 47 ίππους ώστε το Crossfire 500 να είναι ιδανικό για κατόχους Α2 διπλώματος.

Κινητήρας: Ελαστικός και οικονομικός, ο δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 47 ίππους ώστε το Crossfire 500 να είναι ιδανικό για κατόχους Α2 διπλώματος.

Εξάτμιση : Εκτός από όμορφο, το τελικό της εξάτμισης παράγει βαρύ ήχο για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Εξάτμιση : Εκτός από όμορφο, το τελικό της εξάτμισης παράγει βαρύ ήχο για τα δεδομένα της κατηγορίας.

  • Κινητήρας: Ελαστικός και οικονομικός, ο δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 47 ίππους ώστε το Crossfire 500 να είναι ιδανικό για κατόχους Α2 διπλώματος.
  • Εξάτμιση : Εκτός από όμορφο, το τελικό της εξάτμισης παράγει βαρύ ήχο για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Κινητήρας

Κινητήρας: Ιαπωνικά γονίδια, χαμηλή κατανάλωση


Εξάτμιση : Εκτός από όμορφο, το τελικό της εξάτμισης παράγει βαρύ ήχο για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Εξάτμιση : Εκτός από όμορφο, το τελικό της εξάτμισης παράγει βαρύ ήχο για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 486 κυβικών του Crossfire βασίζεται στο γνωστό σύνολο της Honda το οποίο είναι δημοφιλές για την φιλικότητα, την πολιτισμένη λειτουργία του χωρίς περίεργους μηχανικούς θορύβους ,αλλά και για την ισορροπημένη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Οι 47 ίπποι πουαποδίδει στις 6.500σ.αλ. κάνουν  το Crossfire κατάλληλο για κατόχους διπλώματος Α2 καθώς βρίσκεται στο όριο της κατηγορίας, ενώ η χαμηλή κατανάλωση που είδαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής  (μέση τιμή 4,2 λίτρα/100χλμ) χαρίζει αυτονομία για πολλά χιλιόμετρα.
 

Επιδόσεις: Είναι ελαστικός κινητήρας και αυτό φαίνεται!

Όσον αφορά στις επιδόσεις, παρότι ο σκοπός αυτής της κατηγορίας δεν είναι οι απόλυτες τιμές, το Crossfireχρειάζεται 5,6 δλ. για το 0-100 χλμ. /ώρα και 7,4 δλ. για 60-120 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα στο κιβώτιο, νούμερο που αποδεικνύει την ελαστικότητα του κινητήρα σε συνθήκες προσπέρασης. Ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως traction control δεν υπάρχουν, αφού η φιλική απόδοση του κινητήρα τα κάνει να περνούν σε δεύτερη μοίρα, αναλαμβάνοντας να περάσει τη δύναμη στο δρόμο γλυκά χωρίς ξεσπάσματα.