Αγνωστης ταυτότητας μεταχειρισμένα από Βουλγαρία

Αγνωστης ταυτότητας μεταχειρισμένα από Βουλγαρία

Πιο... υπερτιμημένα από ποτέ τα μεταχειρισμένα! Τιμές έως και 20% αυξημένες, λόγω της έλλειψης καινούργιων, ενώ εκατοντάδες σαπάκια φτάνουν μέσω Βουλγαρίας και πλασάρονται ως ευκαιρίες. Εσείς θα αγοράσετε ακριβότερο μεταχειρισμένο ή θα περιμένετε 3 μήνες για καινούριο;

Τα μεταχειρισμένα δίκυκλα έχουν πάρει από 10 ως και 20% αύξηση στην τιμή τους, αυτό έχει δημιουργηθεί λόγω της έλλειψης καινούριων. Η αγορά της μοτοσυκλέτας παγκοσμίως παρουσιάζει τεράστια αύξηση σε ζήτηση, μία αύξηση που δεν την περίμεναν ούτε και οι ίδιες εταιρείες, από την άλλη οι οδηγίες για μη χρήση των ΜΜΜ από το κοινό έχουν οδηγήσει πολλούς παγκοσμίως (και στην Ελλάδα) στην χρήση δικύκλου, η οποία εκτός του το ότι είναι η πιο οικονομική λύση λύνει και τον γρίφο της αυξημένης κίνησης. Το γεγονός αυτό (σε συνδυασμό πάντα με κλεισίματα εργοστασίων, μείωση παραγωγής λόγω κορωνοϊού κτλ) έχει δημιουργήσει ελλείψεις από πρώτες ύλες παγκοσμίως ως και να μην προλαβαίνουν οι γραμμές παραγωγής των εργοστασίων. Αυτό στην Ελλάδα έχει δημιουργήσει άδεια μαγαζιά, και προπαραγγελίες με παράδοση 2-3 μηνών στα καινούρια δίκυκλα (υπάρχουν μαγαζιά που έχουν στοκ, θέλει ψάξιμο).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Από την άλλη οι τιμές στα μεταχειρισμένα έχουν πάρει την ανιούσα λόγω της αυξημένης ζήτησης και εκμεταλλευόμενοι την ανάγκη, ανεβάζουν τις τιμές συνέχεια . Βέβαια αυτός είναι και ο κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης.  Αυτό συμβαίνει κυρίως στα μεσαία και μικρά μοντέλα της αγοράς (scooter, παπιά και μοτοσυκλέτες), καθώς στα μεγάλα ο κόσμος είναι διατεθειμένος να περιμένει να παραλάβει την μοτοσυκλέτα του όπως ακριβώς την επιθυμεί.

Στις μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες και λόγω έλλειψης έχουν αρχίσει να έρχονται αγνώστου ταυτότητας μεταχειρισμένα από Βουλγαρία επομένως πολύ προσοχή, το πρόβλημα από την Βουλγαρία εστιάζεται περισσότερο στην Βόρεια Ελλάδα. Στην Βουλγαρία μαζεύονται και ότι σάπια έχει η Ιταλία (σχεδόν για πέταμα) και από εκεί πάνε σε Βαλκανικές αγορές και δυστυχώς και στην Ελλάδα. Οι τιμές τους είναι ανταγωνιστικές και αν πας ανυποψίαστος θα την πατήσεις. Δεν έχει σημασία τι θα δώσεις αλλά τι θα πάρεις και αν το κάνεις συνειδητά (λάθος για την ασφάλεια σου και τον υπολοίπων) εντάξει, αν όμως δεν το ξέρεις; Θα πρέπει να ελέγξεις την κατάσταση της μοτοσυκλέτας που θέλεις να αγοράσεις τουλάχιστον στο αν είναι ίσια ή «κομμένη».

Ένα άλλο κομμάτι που πρέπει να υπολογίσουμε είναι  το τι γίνεται στην παγκόσμια αγορά με τα ναύλα. Το πόσο δηλαδή κοστίζει η μεταφορά των δικύκλων στην Ελλάδα. Μέσα στον Κορωνοϊό έγινε το εξής, οι ναυτιλιακές παγκοσμίως μειώσανε τα δρομολόγια τους, αυτό ακούγεται λογικό καθώς η ζήτηση μειώθηκε, τώρα που ανεβαίνει η ζήτηση δεν προσθέτουν δρομολόγια αλλά ανεβάζουν τα ναύλα, δηλαδή το κόστος μεταφοράς ανα κοντέινερ. Ένα κοντέινερ που κόστιζε 2-3 χιλιάδες ευρώ για να έρθει στην Ελλάδα έφτασε να κοστίζει 12 και 13 χιλιάδες ευρώ, και αυτό το κόστος όπως είναι λογικό θα πέσει στις μοτοσυκλέτες μέρος του οποίου το έχουν αφομοιώσει οι εισαγωγικές στην Ελλάδα. Ένα κοντέινερ έχει συνήθως 30 μοτοσυκλέτες μέσα, άρα το παραπάνω κόστος μπορεί να είναι 300-350 ευρώ στο μηχανάκι. Μια λογική λοιπόν λέει πως ίσως είναι ευκαιρία να κλείσεις τώρα καινούρια μοτοσυκλέτα στην τιμή που έχουν τώρα γιατί και να πάρουν αύξηση ο έμπορος θα προσπαθήσει να σε κρατήσει πιθανά κρατώντας την ίδια τιμή ή κάνοντας σου κάποιο δώρο.

Αυτή η μεταστροφή του κοινού στα μεταχειρισμένα, είχε δύο συνέπειες. Αρχικά αυξήθηκαν οι τιμές χωρίς λόγο, και κατά 2ον οι επιλογές των εμπόρων πλέον, είναι ακόμα λιγότερες. Και όσο θα λιγοστεύουν οι διαθέσιμες μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες προς πώληση, τόσο θα ανεβαίνει και η τιμή τους. Ο κανόνας για την πτώση τιμής στα μεταχειρισμένα θα πρέπει να είναι 20% τον πρώτο χρόνο και για κάθε χρόνο (έως την πενταετία ) 10%. Στην πενταετία λοιπόν θα πρέπει να υπολογίσετε την κατάσταση της μοτοσυκλέτας και εκεί αξίζει να δώσετε ένα 500ρικο για να πάρετε μια καλύτερη μοτοσυκλέτα η οποία είναι σωστά συντηρημένη, βέβαια πάντα με πιστοποίηση και προσέξτε τα χιλιόμετρα τους.

Εσείς τι λέτε; θα αγοράσετε ακριβότερο μεταχειρισμένο ή θα περιμένετε 3 μήνες και αν, για καινούριο;

Τα πληρώνεις χρυσάφι!
Εκατοντάδες σαπάκια φτάνουν μέσω Βουλγαρίας και πλασάρονται ως ευκαιρίες
10 έως 20% πιο ακριβά τα μεταχειρισμένα λόγω έλλειψης καινούργιων
Μεγάλη ζήτηση για μικρομεσαία μεταχειρισμένα 3.000-6.000 ευρώ.
Στα μεγάλα οι τιμές παραμένουν αμετάβλητες
Δεν υπάρχει στοκ να καλύψουν την ζήτηση στην Ελλάδα, λένε οι έμποροι.
Κάλλιο μεταχειρισμένο και στο χέρι παρά καινούργιο και καρτέρι;