net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Συγκριτικό Test

Συγκριτικό Test
Στο ίδιο έργο θεατές
Οδηγώντας
Δύο μοτοσικλέτες οι οποίες υποτίθεται ότι είναι φτιαγμένες για να κάνουν σχεδόν τα ίδια πράγματα. 
Είναι όμως πραγματικά έτσι; Μάλλον όχι καθώς τα δύο δικύλινδρα έχουν τελικά να προσφέρουν διαφορετικές…υπηρεσίες στο βωμό της δίτροχής εξυπηρέτησης.
Μοτέρ το οποίο ανεβάζει "τρελά", στιβαρό πλαίσιο και αναρτήσεις έτοιμες για τα πάντα, είναι οι λεπτομέρειες που θα σας συντροφέψουν στην εθνική.
Όσο μας άρεσε η εμφάνιση του ER-6, άλλο τόσο μας άρεσε και η συμπεριφορά του στο δρόμο. Η μοτοσικλέτα εμπνέει εμπιστοσύνη από τη πρώτη κιόλας στιγμή στον αναβάτη, ο οποίος νιώθει πως έχει τον έλεγχο και πως έχει γίνει ένα με αυτήν. Η άνεση με την οποία οδηγείται το Kawasaki, αλλά και η συμπεριφορά του στο δρόμο, ήταν πολύ καλή, δεδομένου ότι οι αναρτήσεις είναι απλές (μόνο το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς τη προφόρτιση). Χειρίζεται τις κακοτεχνίες του δρόμου αρκετά καλά και περνάει πάνω από ανωμαλίες μέσα στη στροφή, διατηρώντας τη γραμμή του, χωρίς να φοβίζει τον αναβάτη. Γενικά τα περισσότερα πράγματα τα κάνει…μόνο του, ενώ όπως θα διαπιστώσετε και εσείς η μοναδική στιγμή που θα χρειαστεί να εμπλακείτε είναι όταν θα πρέπει να του…αλλάξετε πορεία! Στην αρχή, μπορεί να σας φανεί ότι η είσοδος αυτή γίνεται αρκετά γρήγορα, και δε θα έχετε άδικο! Η αίσθηση αυτή απορρέει αναμφίβολα από το χαμηλό κέντρο βάρους, τα λίγα κιλά, το μικρό και ελαφρύ στροφαλοφόρο, καθώς και το κοντό μεταξόνιο. Στις μεγάλες ταχύτητες της εθνικής να περιμένετε ένα σύνολο αρκετά σταθερό, ενώ τα πράγματα γίνονται ακόμα καλύτερα στο επαρχιακό δίκτυο. Ακόμα και στο βρεγμένο, το ER δύσκολα θα τρομάξει. Και τώρα, το Suzuki. Περάστε το πόδι σας πάνω από το SV και θα καταλάβετε αμέσως ότι μπορεί η σέλα να μην είναι η ψηλότερη της κατηγορίας (ψηλότερη πάντως από του ER-6) και η θέση οδήγησης να ακολουθεί τις…compact διαστάσεις, αλλά το Suzuki μάλλον ακολουθεί το σωματότυπο του μεγαλύτερου αδελφού του. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί ένα καλό σετ αναρτήσεων για να ακολουθήσει στη σπορ οδήγηση, κάτι το οποίο όμως δε συμβαίνει! Τόσο το μπροστινό σετ όσο και το πίσω, εμφανίζονται χαλαρά και σε συνδυασμό με το ψηλό κέντρο βάρους κάνουν την είσοδο στη στροφή μία…δική σας υπόθεση. Παρ' όλα αυτά, η μοτοσικλέτα είναι πιο ελαφριά και τη διαφορά στη συμπεριφορά θα τη καταλάβετε μόνο σε σύγκριση με το Kawasaki. Το μακρύ μεταξόνιο είναι αυτό που βοηθάει στην εθνική, ενώ το επαρχιακό δίκτυο είναι και εδώ το μέρος όπου το SV θα ξετυλίξει τις αρετές του, σε διαδρομές όμως με πιο ανοιχτές καμπές. Στο βρεγμένο, η εμπιστοσύνη που σου δίνει η μοτοσικλέτα μειώνεται λιγάκι, αλλά αυτό ίσως να αλλάξει με ένα σετ διαφορετικών ελαστικών.

 
 Suzuki SV650 - Kawasaki ER-6n
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ποιο είναι τι;
Κινητήρας
Οδηγώντας
Στο ταξίδι
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ