Αλλού extreme, αλλού συμβατική η σχεδίαση του SV, όπως για παράδειγμα το πλαίσιο και το ψαλίδι αντίστοιχα.
Αυτό που η Kawasaki αναζητούσε με το ER-6, ήταν αυτό που λέμε "η ουσία της οδήγησης". Εξ ου, βέβαια, και τα αρχικά του, τα οποία σημαίνουν Essential Riding. Μία μοτοσικλέτα η οποία θα προσφέρει απόλαυση, αλλά και λειτουργικότητα, τόσο στους έμπειρους όσο και στους "άπειρους" αναβάτες.
Με άλλα λόγια, μία μοτοσικλέτα την οποία θα μπορεί να εκτιμήσει και να ευχαριστηθεί ο "έμπειρος", η οποία όμως θα προσελκύσει και νέους αναβάτες στην οικογένεια της Kawasaki, αλλά και στο κόσμο των δύο τροχών γενικότερα.
Να σημειωθεί όμως ότι, αυτό έχει ήδη γίνει εφικτό από μία παρόμοια μοτοσικλέτα, τη Suzuki SV650, η οποία έχει μία παρουσία 2 περίπου χρόνων στην αγορά.
Ένα μοντέλο το οποίο όμως προορίζεται για τον αναβάτη ο οποίος θα το χρησιμοποιήσει σαν το μεταβατικό στάδιο για να περάσει από τα street στα supersport.
Λιγάκι πιο επιθετικό, λιγάκι πιο "απόλυτο" και λιγάκι πιο σπορ (κυρίως λόγω θέσης οδήγησης), είναι ακριβώς οι δόσεις που χρειάζεται για να αποτελέσει μία μοτοσικλέτα την οποία θα χρησιμοποιήσεις και σε άλλη βάση, εκτός της καθημερινής.