Voge DS900X: Το ισχυρότερο adventure της Voge με κινητήρα BMW και premium εξοπλισμό

Αυτό το Adventure φοράει κινητήρα 900 κυβικών από ΒΜW και κοστίζει 10.495 ευρώ
Δικύλινδρος κινητήρας με 95 ίππους σε συνεργασία με τη BMW.
Τροχός 21 ιντσών εμπρός , φρένα Brembo και stabilizer στο τιμόνι.
Σέλα δύο επιπέδων , φαρδύ τιμόνι και άνετη θέση για συνοδηγό.
Cruise Control , κάμερα καταγραφής, TFT 7 ιντσών και τιμή 10.495 ευρώ.
Δικύλινδρος κινητήρας με 95 ίππους σε συνεργασία με τη BMW

Στην καρδιά του Voge DS900X βρίσκεται ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 895 κ.εκ., προϊόν συνεργασίας με τη BMW – ο ίδιος που χρησιμοποιείται στα F 900R και F 900XR. Με 95 ίππους και 9,7 kg-m ροπής, το μοτέρ έχει ήρεμη, ραφιναρισμένη λειτουργία, ανεβάζει πρόθυμα στροφές και διατηρεί ισχυρή επιτάχυνση σε όλο το φάσμα. Είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας που έχει τοποθετήσει η Voge σε παραγωγή και ο πρώτος με Ride-by-Wire, δίνοντας πρόσβαση σε τέσσερις χαρτογραφήσεις: Sport, Street, Rain και Enduro (με απενεργοποίηση ABS & traction control). Η μέση κατανάλωση 5,8 λ./100 χλμ. κρατά χαμηλά το κόστος χρήσης, ενώ σε ταξίδι πέφτει στα 5,2 λ./100 χλμ.. Το quickshifter δύο κατευθύνσεων και ο υποβοηθούμενος συμπλέκτης ενισχύουν τη σπορ, άμεση αίσθηση στο κιβώτιο των έξι σχέσεων. Η τιμή του μοντέλου τοποθετείται στα 10.495 ευρώ, δίνοντάς του ανταγωνιστικό προβάδισμα απέναντι σε αντίστοιχες adventure προτάσεις της κατηγορίας.
Τροχός 21 ιντσών εμπρός , φρένα Brembo και stabilizer στο τιμόνι

Το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο με το αφαιρούμενο υποπλαίσιο και το ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι δημιουργούν μια στιβαρή βάση για μικτές διαδρομές. Οι ακτινωτοί τροχοί 21/17 ιντσών με tubeless Pirelli Scorpion Trail II επιβεβαιώνουν τον χωμάτινο προσανατολισμό, ενώ οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της ΚΥΒ με διαδρομές 207 χιλ. μπροστά και 198 χιλ. πίσω προσφέρουν ικανότητα απορρόφησης σε κάθε είδος τερέν. Το stabilizer τιμονιού αυξάνει την εμπιστοσύνη στις υψηλές ταχύτητες, ενώ τα φρένα της Brembo (διπλοί δίσκοι 305 χιλ. μπροστά, δίσκος 265 χιλ. πίσω) συνδυάζονται με ABS που απενεργοποιείται για αυθεντική off-road χρήση.
Σέλα δύο επιπέδων , φαρδύ τιμόνι και άνετη θέση για συνοδηγό
Η εργονομία του DS900X έχει σχεδιαστεί ώστε να εξυπηρετεί τόσο την καθημερινή μετακίνηση όσο και μεγάλα ταξίδια. Η σέλα δύο επιπέδων με πλούσιο αφρώδες προσφέρει σταθερή στήριξη και άνεση μετά από ώρες οδήγησης. Το ύψος των 825 χιλ. επιτρέπει σε μεγάλο εύρος αναβατών να πατήσουν εύκολα στο έδαφος, κάτι που αυξάνει την αίσθηση ελέγχου ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες ή φορτωμένη χρήση.

Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον κορμό φυσικά στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, με ουδέτερη στάση και χαμηλή κόπωση των χεριών. Το τιμόνι είναι φαρδύ και κοντά στον αναβάτη, επιτρέποντας άνετη οδήγηση σε όρθια θέση στο χώμα. Τα γόνατα σχηματίζουν χαλαρές γωνίες, συμβάλλοντας σε ξεκούραστη στάση στο ταξίδι. Ο συνεπιβάτης επωφελείται από ευρύ κάθισμα, εργονομικές χειρολαβές και σταθερό πάτημα, στοιχεία που καθιστούν το DS900X ιδανικό και για δικάβαλα ταξίδια.
Cruise Control , κάμερα καταγραφής, TFT 7 ιντσών και τιμή 10.495 ευρώ

Ο εξοπλισμός είναι σημείο-κλειδί: Keyless, ρυθμιζόμενες μανέτες, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, κεντρικό σταντ, σχάρα, Cruise Control, USB και πρίζα 12V. Προστίθενται στοιχεία που συναντώνται σε ακριβότερη κατηγορία, όπως cornering προβολάκια, αισθητήρας υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, θερμαινόμενη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ, TPMS και ενσωματωμένη Dash Cam με αυτόματη ενεργοποίηση και δυνατότητα λήψης φωτογραφιών από τον διακόπτη στο τιμόνι.

Η 7 ιντσών TFT οθόνη προσφέρει υψηλή ευκρίνεια, πλοήγηση και πλήρη συνδεσιμότητα με smartphone, με τους διακόπτες τιμονιού να ελέγχουν όλες τις λειτουργίες – αν και ο διακόπτης των αλάρμ είναι λίγο πιο σκληρός στη χρήση.

