To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm με διαδρομή 110mm, το οποίο εδράζεται σε δύο πλάκες (στα πρότυπα της μοτοσυκλετιστικής λογικής), ενώ πίσω έχουμε δύο αμορτισέρ διαμέτρου 38mm, τα οποία είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.
To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm με διαδρομή 110mm, το οποίο εδράζεται σε δύο πλάκες (στα πρότυπα της μοτοσυκλετιστικής λογικής), ενώ πίσω έχουμε δύο αμορτισέρ διαμέτρου 38mm, τα οποία είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 268mm μπροστά, πάνω στον οποίο «πιάνει» μια τετραπίστονη δαγκάνα της J.Juan μπροστά και ένας δίσκος 265mm πίσω, με διπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 268mm μπροστά, πάνω στον οποίο «πιάνει» μια τετραπίστονη δαγκάνα της J.Juan μπροστά και ένας δίσκος 265mm πίσω, με διπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας. Το όλο σύστημα επιβλέπεται από δικάναλο ABS. Η απόδοσή τους είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία, καθώς το D350 χρειάστηκε 44,6 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα. Οι ζάντες αλουμινίου έχουν διάμετρο 15” και 14”, ενώ τα ελαστικά της CST που τις ντύνουν έχουν διαστάσεις 120/70 και 140/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.