Δικύλινδρος εν σειρά με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, που εκτός από έναν εθιστικό και βαθύ ήχο του προσδίδει και λειτουργία παρόμοια σε αίσθηση με αυτή ενός V2 κινητήρα.
Το νέο Yamaha Ténéré 700 κινεί ο γνώριμος CP2 κινητήρας 689cc με κάποιες μικρές αλλαγές που τον έχουν συμμορφώσει με τα Euro5+ πρότυπα και όχι μόνο. Δικύλινδρος εν σειρά με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, που εκτός από έναν εθιστικό και βαθύ ήχο του προσδίδει και λειτουργία παρόμοια σε αίσθηση με αυτή ενός V2 κινητήρα, στοιχείο ιδανικό για την εκτός δρόμου οδήγηση, αποδίδει 73 ίππους στις 9.000σαλ και 68Nm ροπής στις 6.500σαλ. Τα χωνιά εισαγωγής έχουν κοντύνει λίγο, ενισχύοντας την απόδοση της ροπής στις χαμηλομεσαίες στροφές, ενώ το ραφιναρισμένο κιβώτιο ταχυτήτων βελτιώνει την αίσθηση της μανέτας του συμπλέκτη. Το ελαφρώς ανασχεδιασμένο κάλυμμά του, εξέχει λιγότερο και είναι πιο εργονομικό για τον αναβάτη, ώστε να μην ακουμπάει σε αυτό το πόδι του. Το Ténéré αποκτά για πρώτη φορά Ride by Wire με 2 διαφορετικά Riding Modes, το Sportπου είναι πιο άμεσο και «επιθετικό» και το Explorer που προσφέρει μία πιο ήπια απόκριση γκαζιού, ιδανική για την εκτός δρόμου οδήγηση. Η μοτοσυκλέτα αποκτά πλέον και TractionControl το οποίο φυσικά απενεργοποιείται, ενώ θα θέλαμε να έχει προστεθεί και Cruise Control σε ένα ταξιδιωτικό μοντέλο σαν κι αυτό, εφόσον έχει πλέον ηλεκτρόγκαζο, κάτι που όμως δεν ήρθε ακόμα στο Ténéré. Η μικτή του κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,3λ/100χλμ και με το ρεζερβουάρ 16λίτρων θα βγάλει άνετα αυτονομία 300 χιλιομέτρων, ενώ με την κατανάλωση ταξιδιού στα 4,9λ/100χλμ θα σου βγάλει 325 χιλιόμετρα στην εθνική με ένα γέμισμα.