Ανεση - Εργονομία

Το νέο πιλοτήριο με την κομψή, κάθετα τοποθετημένη TFT οθόνη 6,3 ιντσών.
4 Φωτογραφίες »

Το νέο πιλοτήριο με την κομψή, κάθετα τοποθετημένη TFT οθόνη 6,3 ιντσών.

Η άνεση είναι ένας τομέας που δεν αποτελεί προτεραιότητα για το Ténéré όπως είναι απολύτως λογικό, θα σου επιτρέψει παρόλα αυτά να κάνεις μεγάλες αποστάσεις και στην άσφαλτο με αρκετή ευκολία για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η νέα επίπεδη σέλα είναι μονοκόμματη αποκτώντας μία πιο Rally φιλοσοφία, με το αφρώδες υλικό της να είναι λιγοστό και το νέο αντιολισθητικό κάλυμμα να προσφέρει περισσότερη πρόσφυση. Οι συχνές στάσεις είναι μονόδρομος ειδικά στις ασφάλτινες διαδρομές, η εργονομία της μοτοσυκλέτας όμως γενικότερα είναι άνετη, τοποθετώντας τον αναβάτη σε μία αρκετά όρθια θέση. Τα νέα μαρσπιέ τα οποία είναι πιο πλατιά και μακριά, προσφέρουν καλύτερο γκριπ και πάτημα στον αναβάτη, ειδικότερα στην εκτός δρόμου οδήγηση, ενώ και ο ανασχεδιασμός ρεζερβουάρ & σέλας συνδράμουν στην βελτίωση του χειρισμού με τα ισχία. Γνώριμα είναι τα πράγματα για τον συνεπιβάτη, με την σέλα να έχει σχεδόν το ίδιο πλάτος σε όλο της το μήκος, τα μαρσπιέ να βρίσκονται σχετικά χαμηλά και τις χειρολαβές να βρίσκονται κάτω από την ουρά της μοτοσυκλέτας.


Η νέα επίπεδη σέλα είναι μονοκόμματη αποκτώντας μία πιο Rally φιλοσοφία, με το αφρώδες υλικό της να είναι λιγοστό και το νέο αντιολισθητικό κάλυμμα να προσφέρει περισσότερη πρόσφυση.

Η νέα επίπεδη σέλα είναι μονοκόμματη αποκτώντας μία πιο Rally φιλοσοφία, με το αφρώδες υλικό της να είναι λιγοστό και το νέο αντιολισθητικό κάλυμμα να προσφέρει περισσότερη πρόσφυση.

Το νέο πιλοτήριο με την κομψή, κάθετα τοποθετημένη TFT οθόνη 6,3 ιντσών και τους «διαισθητικούς» διακόπτες όπως η Yamaha τους ονομάζει, κάνουν την πλοήγηση στο μενού πολύ πιο εύκολη, γρήγορη και ευχάριστη. Η οθόνη διαθέτει φυσικά δυνατότητα συνδεσιμότητας με Smartphone, ενώ στην αριστερή πλευρά του τιμονιού θα βρεις έναν διακόπτη 4 κατευθύνσεων και ένα κουμπί Mode στην δεξιά πλευρά για γρήγορη εναλλαγή μεταξύ του Sport και Explorer πρόγραμμα οδήγησης. Οι διακόπτες των φλας διαθέτουν μάλιστα 2 σκάλες όταν τους πατάς, με την πρώτη να τα ανάβει για 3 μόνο φορές διαδοχικά, ενώ ακόμα και με το πλήρες πάτημα ακυρώνονται αυτόματα μετά από 15 δευτερόλεπτα.
 

Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού θα βρεις έναν διακόπτη 4 κατευθύνσεων και ένα κουμπί Mode στην δεξιά πλευρά για γρήγορη εναλλαγή μεταξύ του Sport και Explorer πρόγραμμα οδήγησης.

Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού θα βρεις έναν διακόπτη 4 κατευθύνσεων και ένα κουμπί Mode στην δεξιά πλευρά για γρήγορη εναλλαγή μεταξύ του Sport και Explorer πρόγραμμα οδήγησης.

Σελίδα 1Yamaha Tenere 700 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά