LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Αυτά είναι τα σημαντικότερα σημεία προσοχής, στην αλλαγή των κανόνων των WSBK για το 2018.

WSBK: Οι νέοι κανονισμοί

Διαβάστηκε από 2.706 αναγνώστες (23/2/2018)

Δείτε ποιες είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στους κανονισμούς που θα γίνουν στα World Superbikes για το 2018, ενόψει και της έναρξης του πρωταθλήματος για το 2018.

mototriti Team

Το 2017, η Kawasaki και η Ducati έδειξαν απόλυτη κυριαρχία στο πρωτάθλημα των Superbikes. Συγκεκριμένα, κατέκτησαν τις 72 από τις 78 διαθέσιμες θέσεις στο βάθρο (13 πίστες επί 3 θέσεις του podium, επί 2 αγώνες). Η διοργανώτρια Dorna για το 2018 προχωρεί σε αλλαγές κανονισμών, σε μία προσπάθεια να κάνει το πρωτάθλημα πιο θεαματικό και να δώσει την ευκαιρία και σε άλλες ομάδες για επιτυχίες.

Αρκετές αλλαγές στους κανόνες θα γίνουν, με την πλέον πολυσυζητημένη να είναι αυτή της επιβολής «κόφτη» σε κάθε μάρκα ξεχωριστά! Τα όρια αυτά είναι συγκεκριμένα στο 3,3% παραπάνω από το όριο περιστροφής του κινητήρα στο μοντέλο παραγωγής και θα είναι αρχικές τιμές, ενώ αναφέρεται ότι ίσως να αλλάξουν μέσα στη χρονιά, ανάλογα με την πρόοδο της κάθε ομάδας. Προφανώς, ο κανονισμός αυτός έχει στόχο να περιορίσει την μέγιστη ισχύ των Kawasaki-Ducati. Αναλυτικά τα όρια έχουν ως εξής:

Aprilia 14,700
BMW 14,700
Ducati 12,400
Honda 14,300
Kawasaki 14,100
MV Agusta 14,700
Suzuki 14,700
Yamaha 14,700 

Μια ακόμα μεγάλη αλλαγή έχει να κάνει με την εισαγωγή ενός συστήματος παραχωρήσεων στις πιο αδύναμες ομάδες. Συγκεκριμένα, θα «παγώνει» η εξέλιξη των κινητήρων στις ισχυρές ομάδες, ενώ αυτές που δυσκολεύονται θα μπορούν να αναβαθμίζουν τα μοτέρ τους με μία σειρά εγκεκριμένων ανταλλακτικών με περιορισμό κόστους. Το σύστημα θα λειτουργεί με πόντους –τρεις για πρώτη θέση, δύο δια δεύτερη και έναν για τρίτη θέση του βάθρου. Κάθε τρεις γύρους πρωταθλήματος, κάθε κατασκευαστής που είναι πάνω από 9 πόντους πίσω από τον πρώτο στην αυτή βαθμολογία, θα μπορεί να κάνει μόνο μία αναβάθμιση στον κινητήρα, ανάμεσα σε: ελατήρια βαλβίδων μονά ή διπλά, ασφάλειες βαλβίδων, εκκεντροφόρο ή γρανάζι αυτού, καπελοτοθήκες, αλυσίδα εκκεντροφόρου του 2019 ή βολάν του 2019.

Τέλος, για να βελτιωθεί η απόδοση των δορυφορικών ομάδων, η Dorna επανεξέτασε την δυνατότητα οι τελευταίες να μπορούν να προμηθευτούν ανταλλακτικά από τα εργοστάσια, σε μειωμένο κόστος, επεκτείνοντάς την και σε τμήματα σασί. Αυτά περιλαμβάνουν ψαλίδι, σταυρό τιμονιού, κάρτερ, συνδεσμολογία ανάρτησης και άλλα.
 

AUTOAGORA
AUTOAGORA