Voge SR1 – Test

Voge SR1 – Test
6 Φωτογραφίες »

- 11,6 ίπποι και traction control
- Δικάναλο ABS με σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος
- Keyless, LED οθόνη και Dash Cam
- Aποθηκευτικός χώρος 26 λίτρων κάτω από τη σέλα

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Τιμή: 2.595 ευρώ

+: Εξοπλισμός, Απόδοση, Φρένα
-: Ραθυμία στις χαμηλές στροφές

Πάει η εποχή που τα scooter 125cc ήταν απλές, εντελώς entry-level κατασκευές, που από εξοπλισμό είχαν μόνο τα απολύτως απαραίτητα για να κυλούν και θεωρούνταν οχήματα «δεύτερης κατηγορίας». Πλέον, με την ικανότητα οδήγησής τους με δίπλωμα αυτοκινήτου και την μεγάλη αύξηση του μεριδίου αγοράς των σκούτερ, τα 125cc έχουν αναπτυχθεί και φέρουν όλο και περισσότερο εξοπλισμό, σε έναν συνεχόμενο «πόλεμο εντυπώσεων», στον οποίο μπορούμε να πούμε ότι το Voge SR1, η πρόταση της Voge στην κατηγορία, κερδίζει.
Κοιτάζοντας τα χαρακτηριστικά του SR1 επί χάρτου, είναι δύσκολο να μην εντυπωσιαστείς με όλα όσα αναφέρονται στον στάνταρ εξοπλισμό, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη την κατηγορία, όπου συναντάμε ακόμη ταμπούρα στα πίσω φρένα πολλών προτάσεων. Με όπλο λοιπόν τον εξοπλισμό, την άνετη θέση οδήγησης και την τιμή του, το SR1 μπαίνει στην αρένα της Α1 κατηγορίας, έχοντας αξιώσεις να παραμείνει όρθιο με τους αντιπάλους του σωριασμένους όταν χτυπήσει το καμπανάκι. Θα τα καταφέρει;
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά